Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:397157
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  BA „TURĪBA” DARBĪBAS IZVĒRTĒJUMS    4
1.1.  AUGSTSKOLAS PROFILS    4
1.2.  BAT PĒDĒJO GADU DARBĪBAS REZULTĀTI    5
2.  PAKALPOJUMU VIRZĪBAS PASĀKUMU TEORĒTISKAIS APSKATS    8
2.1.  PAKALPOJUMS    8
2.2.  PREČU UN PAKALPOJUMU VEICINĀŠANA    9
2.2.1.  Reklāma    10
2.2.2.  Sabiedriskās attiecības    11
2.2.3.  Tiešā jeb personālā pārdošana    12
2.2.4.  Distances pārdošana    14
2.2.5.  Noieta veicināšana    15
3.  BAT VEIKTIE PAKALPOJUMU VIRZĪBAS PASĀKUMI    16
3.1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU VEIDOŠANAS PASĀKUMI    16
3.2.  BAT NOIETA VEICINĀŠANAS PAŅĒMIENI    17
3.3.  TIEŠĀS UN DISTANCES PĀRDOŠANAS PAŅĒMIENI    18
3.4.  BAT IEKŠ REKLĀMAS    19
3.5.  NEPILNĪBAS PAKALPOJUMU VIRZĪBĀ    19
  SECINĀJUMI    22
  PRIEKŠLIKUMI    23
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    24
Extract

Secinājumi
1. Efektīvākie paņēmieni komunikācijas veidošanai ir tiešā un netiešā pārdošana, jo to priekšrocība ir spēja reaģēt uz potenciālā vai esošā klienta teikto, tātad iespējama komunikācijas kontrole. Zvanītājs var virzīt sarunu un gūt svarīgu informāciju, pat ja sarunu biedrs nav apmierināts.
2. Darbinieks ir uzņēmuma galvenā vērtība, jo izstrādā un realizē pakalpojuma virzību un nodrošina procesu, tāpēc:
a. svarīgs ir uzņēmuma iekšējais tēls – kā organizāciju uztver tās darbinieki, jo šis faktors ietekmē darbinieku motivāciju, rezultātā - darbības efektivitāti;
b. apkalpojošā personāla apmierinātība un piemērotība savam darbam.
3. Ja organizācija reklamējas un piedāvā ļoti daudz atlaižu ilgā laika periodā, tad tā ir vājības pazīme, tāpēc svarīgi ir „lietot garšvielas ar mēru”.
4. Pakalpojuma sniedzējam ļoti svarīgas ir šīs te nemateriālās vērtības, jo tiek pārdots nemateriāls produkts:
a. organizācijas reputācija – sabiedriskais vērtējums, jo pakalpojumu pēc tā iegādes nevar aiznest mājās un parādīt kā preci, bet var sniegt savu vērtējumu par procesu.
b. zīmols un tā atpazīstamība
5. BAT produktu virzības pasākumu sistēma ir apjomīga, tiek izstrādātas dažādas aktivitātes gan reputācijas veidošanai, gan komunikācijai ar klientu, izmantojot reklāmas, tiešo un netiešo pārdošanu.
6. BAT mārketinga datu bankā trūkst informācijas par patērētāju vēlmēm vai arī efektīgākajiem virzības pasākumiem, jo reklāmas tiek izvietotas ļoti daudz kanālos, kuri ir nepareizi izvēlēti, jo visas mērķauditorijas netiek aizsniegtas. Rezultātā neefektīgs līdzekļu izlietojums.
7. BAT koncentrējas uz attiecību mārketinga koncepciju, kas nozīmē, ka uzmanība tiek vērsta uz ilgstošu un noturīgu attiecību veidošanu ar klientu visā viņa dzīves laikā.

Priekšlikumi
1. SIC darbiniecēm nepieciešamas formas ne tikai uz uzņemšanas periodā, bet arī ikdienā, jo tas tomēr ir organizācijas reputācijas svarīgs veidojošs faktors.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1231944
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register