Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:521534
 
Evaluation:
Published: 09.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai būtu no diagrammas saprotams, ieviesu apgalvojumiem saīsinātus apzīmējumus:
Paša nevēlēšanās mācīties – nevēlēšanās - A
Skolotāja nespēja ieinteresēt – skolotājs - B
Skolas vides ietekme – vide - C
Nepietiekama pieejamība informācijai – informācija - D
Klases kolektīva ietekme – kolektīvs - E
Laika trūkums (citas nodarbības svarīgākas) – laiks - F
Nav skaidra nākotnes mērķa – mērķis - G
Citi iemesli

Veicot šo analīzi bija iespējams pētīt, kurš, skolēnuprāt, ir galvenais faktors, kas nosaka viņu zemo sekmju līmeni. Grūti bija uz ražošanu vērsto analīzi izdomāt un pielāgot izglītībai. Bet tā dati ir reāli, jo es veicu reālu skolēnu aptauju, tad domāju, ka ir vērts šo pētījumu analizēt skolotāju kolektīvā un izejot no šeit atklātajām problēmām, pieņemt lēmumus mācību procesa uzlabošanai.
Dīvaini man likās, ka skolēni min laiku (citas nodarbes) kā sekmju līmeņa rādītāju. Tas liek domāt, ka skolēni neprot plānot laiku un noteikt, kas ir prioritāte.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register