Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,60 (11%)
Discounted price*:
4,89
Purchase
Add to Wish List
ID number:477074
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2019.g. - 2019.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
3.1.  “Bitītes” dienas režīms    5
3.2.  Bitītes” nodarbību saraksts    6
4.  Bērnu individuālais raksturojums    6
5.  Novērojumi pirmsskolā pedagoģiskajā procesā    8
6.  Pirmsskolas problēmsituācijas pedagoģiskajā procesā    10
6.2.  Didaktiskā spēle “Caps”    11
6.3.  E.Gulbe, L.Lošina“Lilallā un viņas pigoriņi”    11
6.4  Bērnu mīļākās rotaļlietas un grāmatas    12
7.  Bērna attīstības īpatnības pirmsskolas vecumā    13
8.  4.klases raksturojums    16
9.  Bērnu individuālais raksturojums    16
10.  Skolotāja un skolēnu sadarbība pedagoģiskajā procesā    19
11.  Stundu vērojumi    19
13.  Skolotāja mācību procesa izvērtējums pret skolēnu    22
14.  Prakses pašvērtējums    25
15.  Izmantotā literatūra    27
  Pielikums    27
Extract

SECINĀJUMI
Sākumskolas vecumā no izziņas procesiem dominē iztēle. Bērniem šai vecumā vairāk ir raksturīga reproduktīvā iztēle, kad lielākā daļa bērnu vadās pēc iemācītiem etaloniem, pēc pieredzes. Iztēlē izpaužas arī radošs raksturs, kad bērns arvien jaunās kombinācijās spēj ievietot vecos priekšstatus un tēlus (Svence, 1999).
Ap 10 gadu vecumu parādās uzmanības noturīgums, pārslēgšanās un atkal koncentrēšanās, kad tā sāk līdzināties pieaugušo uzmanībai. Šajā vecumā ir vislielākais uzmanības pārslēgšanas koeficients (Svence, 1999).
Šajā vecumā galvenokārt attīstās mehāniskā atmiņa – bērns vislabāk iegaumē, ja iegaumējamā informācija tiek vairākas reizes atkārtota. Iegaumējot informāciju, lielākā daļa bērnu šajā vecumā nevis meklē kopsakarības starp atsevišķām informācijas vienībām (loģiskā), bet iegaumē mehāniski vai uz emocionālā pārdzīvojuma pamata. 10
No izziņas procesiem visnozīmīgākā sākumskolā ir tieši atmiņa, jo uz atmiņas procesiem balstās domāšanas attīstība (Svence, 1999).
Savukārt, autori Grešams un Eliots, (1990) uzskata, ka būtiskākās skolas vecuma skolēnu sociālās prasmes ir:
• „Komunikācijas prasmes – acu kontakta uzturēšana, izpratne par to, ka sarunu biedru nedrīkst pārtraukt.
• prasme līdzdarboties – sekošana norādēm un mācību procesā skolotāja izvirzīto noteikumu ievērošana.
• Pašīstenošanās prasme – palīdzības lūgšana, noteikumu, kuri nav godīgi apšaubīšana un protestēšana pret tiem.
• Prasme uzņemties atbildību – cieņa pret līdzcilvēku īpašumu un personīgās atbildības uzņemšanās.
• Prasme empatizēt – spēja piedot kā arī izjust līdzcietību.
• Prasme mijiedarboties – raksturo draudzēšanās un apkārtējo mudināšana iesaistīties norisēs.
• Paškontroles prasmes – kompromisa rašana un izvairīšanās no pārliekām provokācijām.” (p.36).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,60 €
Work pack Nr. 1373046
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pedagoģiskā procesa vērojumu prakse sākumskolā un pirmsskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/477074

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register