Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:211795
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    2
2.  Bērnu patstāvīgās darbības vērojuma apraksts    4
3.  Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    6
4.  Pirmsskolas pedagoģiskā procesa pedagoģiskais vērojums    9
5.  Pedagoģiskā procesa plānošana vadīšana un vērtēšana    17
6.  Tematiskā pasākuma bērniem plānošana, organizēšana, vadīšana un rezultātu analīze    37
7.  Prakses dienasgrāmata    41
8.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    43
Extract

PII “Gulbītis” mācās gan latviešu, krievu, gan ukraiņu bērni, tādēļ vēlējos izzināt, kā notiek zināšanu apguve, tā lai to saprastu visi. Pirmsskolā ir četras grupas un trijās no tām liela daļa ir mazākumtautību bērni - vairākums krievu un divi bērni no Ukrainas. Vecākie mazākumtautību bērni jau runā latviski, citi tikai frāzes, citi teikumos, kā arī šie bērni jau labi saprot teikto. Jaunākajās grupās ir bērni, kuriem ir grūtības ar latviešu valodas saprašanu, bet citi spēj arī piedalīties sarunās.
Novērojot rotaļnodarbības, sapratu, ka skolotāji nodarbības vada tikai latviski un iztulko kādus vārdus tikai tad, kad bērns ir apjucis un nesaprot, kas ir jādara. Tomēr daļa, kuri nesaprot latviešu valodu nojauš uzdoto vērojot citu bērnu darbības un tās atkārto. Skolotājas mēdz uzsvērt lietvārdus (latviski) norādot uz konkrētu priekšmetu, tādejādi papildinot bērnu vārdu krājumu, bet šādu pieeju izmanto tikai skolotājas jaunākajos vecumposmos. Citās grupās bērniem ir speciāli izveidotas bilžu kartītes ar nosaukumiem, lai bērniem būtu vieglāka vizuālā uztvere un saistība starp vārdu un priekšmetu. Novēroju, ka bērni savā starpā sarunājas krieviski, pat ja tie ir latviešu bērni. Taču, tā ir laba lieta, jo jaunas valodas apguve attīsta prāta spējas. Skolotājas arī ļauj šiem bērniem sarunāties, taču nodarbībās aicina atbildēt latviski un tiem palīdz veidot gramatiski pareizus teikumus. Mazākumtautību bērniem valsts valodas apguvē tiek izmantotas arī digitālās spēles un video (Bernistaba.lsm.lv, valsts valodas aģentūra) materiāli.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1398255
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register