Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928296
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.06.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  PAR ORGANIZĀCIJAS SAIMNIECISKO DARBĪBU KOPUMĀ    4
1.1.  Uzņēmums, atrašanas vieta, darbinieki    4
1.2.  Produkts vai pakalpojums    4
1.3.  Attīstības gaita un tendences    4
2.  JĀNOVĒRTĒ ORGANIZĀCIJAS DARBĪBAS NOZARE VAI JOMA    5
2.1.  Darbības nozare vai joma    5
2.2.  Galvenie jomu raksturojošie rādītāji    5
2.3.  Tirgus pēc konkurences formas: “monopolkonkurnce”    5
2.4.  Galvenās ekonomiskā rakstura problēmas    5
2.5.  Valsts vai pašvaldības atbalsts    5
3.  JĀNOVĒRTĒ INFORMĀCIJAS APKOPOŠANAS UN ANALĪZES PROCESUS UZŅĒMUMĀ    6
3.1.  Informācijas par nozari vai jomu apkopošanas biežums, regularitāte    6
3.2.  Informācijas glabāšana    6
3.3.  Informācijas analīze    6
3.4.  Prognožu izstrādāšana    6
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    7
Extract

3.3. Informācijas analīze
Informācijas analīze pagaidām notiek tikai caur vienu personu – uzņēmuma vadītāju. Tas ir centrs, kurš kontrolē visas darbības, veic uzskaiti, reģistrāciju, meklē un koordinē citus. Informācijas plūsma un informācija tiek fiksēta ar datora un viedtelefona palīdzību. Žurnāli, atskaites lapas, maršruta lapas, līgumi, rēķini, u.tml. tiek reģistrēti divējādi – gan ar datora palīdzību, gan papīra formātā, kā to paredz LR vai MK likumi.
3.4. Prognožu izstrādāšana
Prognozes nav iespējams veikt, jo uzņēmuma darbība ir salīdzinoši jauna, kā arī ar ļoti mazu apgrozījumu, kas neliecina par patieso darbību tajā. Kā arī, uzņēmums turpina savu attīstības ceļu. Tas nozīmē, ka paredzēt kaut kādas darbības (nākotnes) nav iespējams, jo nav izviedojies pamats. 

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Manuprāt, uzņēmumam vajadzētu palielināties un vairs necensties cīnīties ar to klinetu segmentu, kuri ir maksātnespējīgi. Ir jāvirzās un jāpalielinās līdz tadam līmenim, lai spētu konkurēt dominējošajiem lielajiem uzņēmumiem. Kā arī informatīvi jāveic sabiedrības informēšanu par sekām, ja kādā no brīžiem paši klienti ir izvēlējušies lētāko piedāvājumu, jo nav zinājuši par riskiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register