Practice Reports
Business and Law
Tourism, Traveling
Prakses atskaite "Imperial Rhodes" viesnīcā-
Prakses atskaite "Imperial Rhodes" viesnīcā
Ieteikumi un priekšlikumi uzņēmuma darba uzlabošanai
Viesnīcas izstrādātais pamata menedžments strādā labi, attieksme pret viesiem ir laba un viesi ir apmierināti, taču mainīt vajadzētu nevienlīdzīgo attieksmi pret tiem, kuriem cits maksājumu plāns (konkrēti, „All Inclusive”). Autore novēroja, ka bieži tieši šiem viesiem ilgāk jāgaida uz pakalpojumiem (ēdieniem, dzērieniem), kaut gan šie viesi maksā papildus samaksu dienā, kas viņiem dod privilēģijas baudīt gandrīz visus dzērienus un ēdienus bezmaksas.
Arī attieksme pret darbiniekiem reizēm liek aizdomāties par to, ka to vajadzētu uzlabot. Īpaši laikā, kad klientu viesnīcā ir visvairāk un jūtami trūkst darbaspēka. Tādās situācijās personālam tiek uzlikti papildus pienākumi, neraugoties uz to, ka varbūt viņš tajos nav pilnīgi kompetents. Situācija tiek atrisināta ar darbinieku pielāgošanu no citiem departamentiem, kuriem jāiesaistās darbā un jāsniedz palīdzība bez iepriekšējas apmācības. Tas sarežģī viesmīļu darbu, jo viņiem tas rada papildus pienākumus, kas neļauj ar pilnīgu uzmanību veikt savu darbu. Teorētiski aprēķinot laiku, kad viesnīcā ir vislielākais noslogojums, menedžerim vajadzētu padomāt par viesnīcas nodrošināšanu ar papildus darbaspēku.
Uzlabot darbinieku uniformas. Lai gan daļa tika izveidotas no jauna (t-krekli, melnie krekli), sakarā ar nosaukuma maiņu, bikses bija ļoti nolietotas, neatbilstošas izmēriem, radīja diskomfortu un neatbilstību pieczvaigžņu viesnīcas līmenim.
Vajadzētu padomāt par detaļām, kuras viesiem nepaliek nemanītas – daļa nolietotas auduma salvetes, ieplēsti vai cauri galdauti, izrobotas glāžu kājiņas.
Piemaksāt darbiniekiem par darba virsstundām. Nereti darba vietā jāuzkavējas ilgāk par paredzēto laiku, taču nākas samierināties ar apziņu, kas tā tam pienākas būt.
Autores personīgais devums prakses uzņēmuma darbībā
Tā kā sadarbība ar prakses uzņēmumu ilga tikai 4 mēnešus, tad tas nav pietiekams laika posms, lai pierādītu sevi pilnībā un gūtu pilnīgu uzticību, taču autore šajā laikā palīdzēja viesmīļiem veikt pienākumus, pildīt viņiem noteiktās darba prasības departamentā. Tas veicināja darba kvalitāti, ātrumu, precizitāti. Autore labi pārzināja konkrētā departamenta piedāvājumus, neapjūkot sarežģītās situācijās. Autore bija uzticams darbinieks, kas savu darbu pildīja ar lielu atbildības sajūtu, lojalitāti un precizitāti. Par to liecināja vadītāja izteiktā uzticība un vēlme turpināt sadarbību arī nākamajā gadā.
…
Uzņēmuma darbības funkcijas, mērķi un stratēģija Viesnīca „Imperial Rhodes” ir luksusa pieczvaigžņu viesnīca ģimenēm, romantiskām brīvdienām, banketiem un biznesa sanāksmēm. Uzņēmuma galvenā funkcija ir spēt nodrošināt viesnīcas ilglaicīgu pastāvēšanu, konkurētspēju, nodrošināt pēc iespējas kvalitatīvāku atpūtu jauniem un jau esošiem viesiem, sniedzot augstāko servisu, atpūtas iespējas un kvalitatīvu maltīti. Viesnīcas mērķis sniegt vienu no labākajām luksa atpūtām Rodas salā. To uzņēmums cenšas panākt ar viesu uzticības iegūšanu, tādējādi viesi atgriežas katru sezonu, daži pat vairākas reizes vienā sezonā. Viesu uzticību personāls iegūst ar grieķu neatvairāmo šarmu, smaidu, laipnību un atsaucību, cenšoties apmierināt jebkuras klientu vēlmes. Lielākā daļa viesnīcas darbinieku ir profesionāli ar vairāku gadu pieredzi šajā viesnīcā savā jomā, kas ir svarīgi darbā ar klientiem. Katrs atpūtnieks saņem īpašu personisku attieksmi un pieeju. Galvenais mērķis ir radīt viesiem apmierinātības sajūtu jau sākumā – sagaidot tos, un saglabāt to līdz beigām, radot vēlmi atgriezties atkal. Tā kā piedāvāto viesnīcu klāsts Rodas salā ir ļoti liels, tad konkurence ir liela un katrai viesnīcai jāizveido sava noteikta stratēģija, kā piesaistīt jaunus klientus un noturēt jau esošos. Viesnīca ir izveidojusi draudzīgu vidi ģimenēm ar bērniem, līdz ar to tā arī ir viena no galvenajām viesnīcas mērķauditorijām. Viesnīca piedāvā īpašas cenas, atpūtas iespējas katrai vecuma grupai. Uzņēmums sezonas laikā novēro, izpēta viesu vēlmes un vajadzības, tādējādi nepārtraukti ieviešot dažādus jauninājumus un uzlabojumus, pievēršot uzmanību detaļām.
- Prakses atskaite "Imperial Rhodes" viesnīcā
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Practice Reports10 Business, Marketing, Advertising, Management
- Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
Practice Reports for university4
-
Prakses atskaite (viesnīcā)
Practice Reports for university12
-
Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"
Practice Reports for university12
-
Prakses atskaite, viesnīca "Radisson SAS"
Practice Reports for university9
-
Prakses atskaite, recepcija viesnīcā "Rīga"
Practice Reports for university20