Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:657891
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ieteikumi un priekšlikumi uzņēmuma darba uzlabošanai
Viesnīcas izstrādātais pamata menedžments strādā labi, attieksme pret viesiem ir laba un viesi ir apmierināti, taču mainīt vajadzētu nevienlīdzīgo attieksmi pret tiem, kuriem cits maksājumu plāns (konkrēti, „All Inclusive”). Autore novēroja, ka bieži tieši šiem viesiem ilgāk jāgaida uz pakalpojumiem (ēdieniem, dzērieniem), kaut gan šie viesi maksā papildus samaksu dienā, kas viņiem dod privilēģijas baudīt gandrīz visus dzērienus un ēdienus bezmaksas.
Arī attieksme pret darbiniekiem reizēm liek aizdomāties par to, ka to vajadzētu uzlabot. Īpaši laikā, kad klientu viesnīcā ir visvairāk un jūtami trūkst darbaspēka. Tādās situācijās personālam tiek uzlikti papildus pienākumi, neraugoties uz to, ka varbūt viņš tajos nav pilnīgi kompetents. Situācija tiek atrisināta ar darbinieku pielāgošanu no citiem departamentiem, kuriem jāiesaistās darbā un jāsniedz palīdzība bez iepriekšējas apmācības. Tas sarežģī viesmīļu darbu, jo viņiem tas rada papildus pienākumus, kas neļauj ar pilnīgu uzmanību veikt savu darbu. Teorētiski aprēķinot laiku, kad viesnīcā ir vislielākais noslogojums, menedžerim vajadzētu padomāt par viesnīcas nodrošināšanu ar papildus darbaspēku.
Uzlabot darbinieku uniformas. Lai gan daļa tika izveidotas no jauna (t-krekli, melnie krekli), sakarā ar nosaukuma maiņu, bikses bija ļoti nolietotas, neatbilstošas izmēriem, radīja diskomfortu un neatbilstību pieczvaigžņu viesnīcas līmenim.
Vajadzētu padomāt par detaļām, kuras viesiem nepaliek nemanītas – daļa nolietotas auduma salvetes, ieplēsti vai cauri galdauti, izrobotas glāžu kājiņas.
Piemaksāt darbiniekiem par darba virsstundām. Nereti darba vietā jāuzkavējas ilgāk par paredzēto laiku, taču nākas samierināties ar apziņu, kas tā tam pienākas būt.

Autores personīgais devums prakses uzņēmuma darbībā
Tā kā sadarbība ar prakses uzņēmumu ilga tikai 4 mēnešus, tad tas nav pietiekams laika posms, lai pierādītu sevi pilnībā un gūtu pilnīgu uzticību, taču autore šajā laikā palīdzēja viesmīļiem veikt pienākumus, pildīt viņiem noteiktās darba prasības departamentā. Tas veicināja darba kvalitāti, ātrumu, precizitāti. Autore labi pārzināja konkrētā departamenta piedāvājumus, neapjūkot sarežģītās situācijās. Autore bija uzticams darbinieks, kas savu darbu pildīja ar lielu atbildības sajūtu, lojalitāti un precizitāti. Par to liecināja vadītāja izteiktā uzticība un vēlme turpināt sadarbību arī nākamajā gadā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register