Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:961250
 
Evaluation:
Published: 26.06.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saīsināto apzīmējumu saraksts    3
  Ievads    4
1.  SIA "Auto līga" uzņēmējdarbības vispārējs raksturojums, vide un tās raksturojums    6
1.1.  SIA "Auto līga" vispārīga informācija, vērtības, mērķi un misija    6
1.2.  SIA "Auto līga" organizatoriskā struktūra    7
1.3.  SIA "Auto līga" uzņēmējdarbības vide un tās analīze    9
2.  SIA "Auto līga" darbības specifika un tās raksturojums    11
2.1.  Transporta loģistika SIA "Auto līga"    11
2.2.  Saliktās kravas kā galvenais uzņēmuma darbības virziens    12
2.3.  Salikto kravu konsolidēšana SIA "Auto līga"    13
2.4.  Pasūtījumu noformēšana, komplektēšana    15
2.5.  SIA "Auto līga" sadarbība ar citiem uzņēmumiem    17
3.  Izmaksas transporta loģistikā un to uzskaite un analīze SIA "Auto līga"    20
3.1.  Pārvadājuma cenas noteikšana SAI "Auto līga"    20
3.2.  Transportēšanas izmaksu iespaidojošie faktori un to samazināšanas iespējas    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses laikā un uzņēmuma pētījuma gaitā, praktikante izstrādāja sekojošus secinājumus:
1. SIA "Auto līga" ir starptautisks uzņēmums, kas piedāvā elastīgus, profesionālus, kvalitatīvus kravas autotransporta pakalpojumus uz Baltijas valstīm un to vietējiem tirgiem, Angliju un Zviedriju vai Norvēģiju. Uzņēmums ir mazs un nav pazīstams plašajos Eiropas tirgos.
2. Uzņēmumā ir nemainīga pakalpojuma kvalitāte, stabilitāte, vadītājam rūp uzņēmuma iekšējā un ārējā izaugsme. Organizācija ar augstu formalizācijas pakāpi nav nedz laba ne slikta. Rodas tipiskas minimālas variācijas darba procesā un nemainīga kvalitāte, tomēr šādu darbu nevar saukt par radošu un izaugsmi veicinošu.
3. SIA “ Auto līga” labā slava ir precīzu un laicīgu kravu nogāde bez starpgadījumiem. Uzņēmuma labā slava ir ļoti svarīga un tā ir jāsargā. Kravu kavējumu gadījumos, termiņu neizpildes gadījumos uzņēmums var iekļūt “ melnajā sarakstā”, ka arī pakalpojuma ņēmēji ļoti ātri par to uzzina un atsakās sadarboties. Melnie saraksti ir pieejami visās kravas un transporta biržu datu bāzēs. SIA “ Auto līga” darbiniekiem un vadītājam rūp uzņēmuma labā slava.
4. Uzņēmumam nav izstrādāta darbības stratēģija, nav jauna pienesuma, jo vadītājs ir apmierināts ar uzņēmuma darbību un jūtas droši. Uzņēmums ir iestidzis brieduma stadijā, kas ilgstošā laika periodā var radīt draudus uzņēmējdarbībai.
5. Izstrādājot iekšējās un ārējās vides SVID analīzes metodi, praktikante, secināja, ka uzņēmumam ir ļoti daudz stipro pušu un iespēju ar ko izcelties starp konkurentiem. Viena no vislabākajām stiprajām pusēm ir, īpašumā esošās 3 kravas automašīnas – megatrailer, kas ir ļoti pieprasīti starptautiskajos pārvadājumos. Uzņēmumam arī ir daudz vājo pušu un draudu. Lielākais uzņēmuma iekšējais vides trūkums ir kredītsaistības. Veicot ikmēneša kredītmaksājumus uzņēmumam paliek mazāk brīvo naudas līdzekļu, ko ieguldīt uzņēmējdarbībā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register