-
Prakses atskaite mārketingā
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Izvēlētā uzņēmuma apraksts | 4 |
2.1. | Uzņēmuma mārketinga vides analīze | 4 |
2.2. | Uzņēmuma mārketinga pamatelementu izpēte | 6 |
3. | Uzņēmuma darbs ar klientiem | 7 |
3.1. | Aptaujas anketu rezultāti un to analīze | 8 |
3.2. | Klientu kvalitatīva apkalpošana | 15 |
4. | Organizācijas aptverto tirgus segmentu analīze | 17 |
5. | Konkurences analīze | 21 |
Secinājumi | 23 | |
Priekšlikumi | 24 | |
Pielikums | 25 | |
Izmantoto avotu saraksts | 29 |
Lai jebkurš uzņēmums veiktu sekmīgu darbību ir jāveido, jāizprot un jākontrolē uzņēmuma iekšējā vide. Iekšējā vide ir līdzvērtīgi svarīga kā uzņēmuma ārējā vide, jo kultūra, iekšējie likumi un noteikumi neizbēgami veido uzņēmuma publisko tēlu. Uzņēmuma iekšējā vidē notiek lēmumu pieņemšana.
Ietekmīgākais mikrovides faktors, kas ietekmē visu lēmumu pieņemšanu ir pats uzņēmums. Uzņēmuma vadība izstrādā un nosaka stratēģiskos plānus un mērķus, kā arī veido uzņēmuma iekšējo politiku un apstiprina projektus. Uzņēmuma vadība nodarbojas ar uzņēmuma menedžmentu – kontrolē uzņēmuma darbību, pieņem dažādus lēmumus par jaunu darbību uzsākšanu, kā arī ir atbildīga par uzņēmuma finansēm, seko līdzi finansu apritei, meklē efektīvus veidus kā uzlabot uzņēmuma darbību – tirdzniecību, lai piesaistītu iespējami vairāk klientus.
SIA ‘’Pireka” mikrovides ietekmējošie faktori ir:
Pircēji
Piegādātāji
Konkurent
Uzņēmuma mikrovides prioritāte ir pircējs, tāpēc uzņēmuma „sirds” ir mārketings – pircēju vēlmju apzināšana, izpēte un apmierināšana. Tiek ieguldīts liels darbs, lai pētītu, analizētu pircēju vēlmes, kā arī ieguldīts liels darbs, lai piesaistītu pircējus un noturētu viņu interesi. Darba gaitā par pircējiem, to uzvedību un piesaisti pieskaršos arī veicot tirgus izpēti.
Nākošais svarīgais faktors ir piegādātāji. Tiek sekots līdzi piegādātāj firmu sortimentiem, cenu aptaujām. Lai nenokļūtu lielā atkarībā no neliela piegādātāju skaita, lai izvairītos no riska, ka kaut kas no preču sortimenta trūkst, uzņēmums sadarbojas ar vairākiem piegādātājiem. Ir izveidojusies laba sadarbība ar vairāk kā septiņiem piegādātājiem- Kimberly- Clark Professional, Vermop, Vileda, IPC Ready System, Evans Vanodine International, Tenannt, Litava.
Galvenie kritēriji pēc kādiem uzņēmums izvēlas ar kādām firmām sadarboties ir:
Preces kvalitāte
Cenas
Piegādes termiņi
Ņemot vērā, ka SIA „Pireka” darbojas tirdzniecībā, konkurence ir svarīgs izpētes avots, tādēļ šim mikrovides faktoram darba gaitā būs atsevišķa nodaļa ar izsmeļošāku aprakstu un izpēti.…
1.Ievads Mārketinga pasākumi ir nepieciešami uzņēmuma vai iestādes darbības uzlabošanai un sekmīgai izaugsmei. Bet kā to panākt? Ir jāveic visa izņēmuma vai iestādes darbības analīze, jāapzina darbības kļūdas un likvidēt tās, kā arī rast jaunas idejas darbības uzlabošanai. Prakses mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam kā iestādes izmanto mārketinga praksi, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu viņu uzņēmējdarbības izaugsmi. Prakses uzdevumi: 1. Izvēlēties prakses vietu. 2. Noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus. 3. Analizēt uzņēmuma mārketinga vides elementus, novērtējot visus organizācijas mikro un makro vides apstākļus. 4. Veikt uzņēmuma mārketinga pamatelementus(marketing mix) izpēti. 5. Iepazīt un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, noteikt šī uzņēmumā klientu servisa priekšrocības un trūkumus, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai. 6. Veikt aptauju - “Kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību” 7. Vadoties pēc aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai. 8. Uz mācību periodā iegūto zināšanu pamata analizēt organizācijas aptvertos tirgus segmentus, noteikt kāds tirgus segments vēl nav aizpildīts, izvērtēt iespējas un lietderību darbības paplašināšanai. 9. Novērtēt konkurentu darbību un konkurentu cenas. 10. Raksturot un izvērtēt organizācijas pielietotos mārketinga komunikāciju instrumentus. 11. Sagatavot prakses atskaiti par veiktajiem prakses uzdevumus.
-
Prakses atskaite mārketingā
Practice Reports26 Management, Business, Marketing, Advertising
- Prakses atskaite mārketingā
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Practice Reports10 Business, Marketing, Advertising, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for university26
-
Prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for university14
Evaluated! -
Prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for university18
-
Kvalifikācijas prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for university18
-
Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā
Practice Reports for university29
Evaluated!
