Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:508349
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Izvēlētā uzņēmuma apraksts    4
2.1.  Uzņēmuma mārketinga vides analīze    4
2.2.  Uzņēmuma mārketinga pamatelementu izpēte    6
3.  Uzņēmuma darbs ar klientiem    7
3.1.  Aptaujas anketu rezultāti un to analīze    8
3.2.  Klientu kvalitatīva apkalpošana    15
4.  Organizācijas aptverto tirgus segmentu analīze    17
5.  Konkurences analīze    21
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    24
  Pielikums    25
  Izmantoto avotu saraksts    29
Extract

Lai jebkurš uzņēmums veiktu sekmīgu darbību ir jāveido, jāizprot un jākontrolē uzņēmuma iekšējā vide. Iekšējā vide ir līdzvērtīgi svarīga kā uzņēmuma ārējā vide, jo kultūra, iekšējie likumi un noteikumi neizbēgami veido uzņēmuma publisko tēlu. Uzņēmuma iekšējā vidē notiek lēmumu pieņemšana.
Ietekmīgākais mikrovides faktors, kas ietekmē visu lēmumu pieņemšanu ir pats uzņēmums. Uzņēmuma vadība izstrādā un nosaka stratēģiskos plānus un mērķus, kā arī veido uzņēmuma iekšējo politiku un apstiprina projektus. Uzņēmuma vadība nodarbojas ar uzņēmuma menedžmentu – kontrolē uzņēmuma darbību, pieņem dažādus lēmumus par jaunu darbību uzsākšanu, kā arī ir atbildīga par uzņēmuma finansēm, seko līdzi finansu apritei, meklē efektīvus veidus kā uzlabot uzņēmuma darbību – tirdzniecību, lai piesaistītu iespējami vairāk klientus.
SIA ‘’Pireka” mikrovides ietekmējošie faktori ir:
Pircēji
Piegādātāji
Konkurent
Uzņēmuma mikrovides prioritāte ir pircējs, tāpēc uzņēmuma „sirds” ir mārketings – pircēju vēlmju apzināšana, izpēte un apmierināšana. Tiek ieguldīts liels darbs, lai pētītu, analizētu pircēju vēlmes, kā arī ieguldīts liels darbs, lai piesaistītu pircējus un noturētu viņu interesi. Darba gaitā par pircējiem, to uzvedību un piesaisti pieskaršos arī veicot tirgus izpēti.
Nākošais svarīgais faktors ir piegādātāji. Tiek sekots līdzi piegādātāj firmu sortimentiem, cenu aptaujām. Lai nenokļūtu lielā atkarībā no neliela piegādātāju skaita, lai izvairītos no riska, ka kaut kas no preču sortimenta trūkst, uzņēmums sadarbojas ar vairākiem piegādātājiem. Ir izveidojusies laba sadarbība ar vairāk kā septiņiem piegādātājiem- Kimberly- Clark Professional, Vermop, Vileda, IPC Ready System, Evans Vanodine International, Tenannt, Litava.
Galvenie kritēriji pēc kādiem uzņēmums izvēlas ar kādām firmām sadarboties ir:
Preces kvalitāte
Cenas
Piegādes termiņi
Ņemot vērā, ka SIA „Pireka” darbojas tirdzniecībā, konkurence ir svarīgs izpētes avots, tādēļ šim mikrovides faktoram darba gaitā būs atsevišķa nodaļa ar izsmeļošāku aprakstu un izpēti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register