Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:731095
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesmīlība    4
1.1.  Numuri    4
1.2.  Semināru zāles    5
1.3.  Kafejnīca “Brigita"    5
2.  Organizatoriskā struktūra    6
3.  Telpu uzkopšana    7
3.1.  Rīta uzkopšanas darbi    7
3.2.  Kārtība numuros    8
3.3.  Numuru tīrīšanas secība    9
4.  Konkurence    11
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    12
  Pielikumi    13
Extract

Lai nostiprinātu studiju programmās apgūtās teorētiskās zināšanas un prasmi tās pielietot praktiskajā darbībā, ir nepieciešams iegūt praktiskas iemaņas tūrisma uzņēmumā. Par savu prakses vietu izvēlējos *** viesnīcu „Kolonna Hotel Brigita” Saulkalnes ielā 10, Rīgā.
Viesnīca “Brigita” dibināta 1994.gadā, 2003.gadā viesnīca tika slēgta rekonstrukcijai. Tika piebūvēts ceturtais stāvs, veikts kapitālais remonts, iebūvēts lifts. 2007. gada martā viesnīca pievienojās viesnīcu tīklam KOLONNA HOTELS GROUP un ieguva jaunu nosaukumu “Kolonna Hotel Brigita”. Pēc viesnīcas darbības pārņemšanas tika veikta investīcijas informatīvo tehnoloģiju sakārtošanā, viesnīcas rezervēšanas un restorāna uzskaites programmu ieviešanā.
Viesnīcas serviss un pakalpojumi atbilst trešajai kategorijai. Viesnīca ir piemērota gan tūristu klases ceļotājiem, gan darījumu ceļotājiem, biznesa cilvēkiem, kuri darbu var turpināt arī viesnīcā.
Prakses laikā guvu vispārēju ieskatu viesnīcas darba organizācijas jautājumos, iepazinos ar uzņēmumu un tajā strādājošo personālu, iekšējās kārtības noteikumiem, pildīju istabenes pienākumus.
Prakses mērķi un uzdevumi:
nostiprināt teorētiskās zināšanas un apgūt prasmi kā tās pielietot praktiskajā darbībā;
iepazīties ar darba organizāciju uzņēmumā;
apgūt un attīstīt praktiskas iemaņas telpu uzkopšanā, pildot istabenes pienākumus.
Darbā tika izmantota uzņēmuma darbinieku mutiskā informācija un viesnīcas nepublicētie materiāli.

1. Viesmīlība

Viesnīca atrodas Pārdaugavā - klusā un zaļā pilsētas daļā, tikai 15 min. brauciena attālumā no starptautiskās lidostas Rīga un 10 min. attālumā no Vecrīgas. Pie viesnīcas var ērti piekļūt ar privāto un sabiedrisko transportu, trolejbusu pietura atrodas tieši pie viesnīcas un viesiem nav jāmēro tāls ceļš līdz pieturai. Viesnīca, braucot pa Saulkalnes ielu, ir viegli pamanāma, tas ir pozitīvs aspekts.
Interjers un iekārtojums ir moderns un interesants, vienlaikus nezaudējot mājīguma sajūtu. Viesu rīcībā ir ērti numuri, mūsdienīgs biznesa centrs, 2 konferenču zāles, ar visu aprīkojumu, mājīga kafejnīca, eiropas un latviešu virtuves restorāns. Viesnīcas darbinieki palīdz viesiem organizēt ekskursijas gida pavadībā pa Rīgu un ievērojamākajām vietām. Ir iespēja rezervēt avia-, dzelzceļa un prāmju biļetes.
Par pakalpojumiem var norēķināties skaidrā naudā latos vai ar Visa, Master, Amerikan Express kredītkartēm.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register