Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:536450
 
Evaluation:
Published: 18.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma darbinieku instruktāžu veidu raksturojums un nozīme    4
2.  Darbā noformēšanas kārtība un iesniedzamo dokumentu raksturojums    5
3.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums    7
3.1.  Dažādu nodaļu funkciju apraksts    8
3.2.  Amatu aprakstu analīze    9
3.3.  Materiālā atbildība uzņēmumā    10
4.  Mērķa tirgus (klientu) un to uzvedības tirgū raksturojums    11
4.1.  Mērķa tirgus noteikšana, pielietojot tirgus segmentācijas metodi    11
4.2.  Pircēju rīcības motīvu pirkšanu ietekmējošo faktoru analīze    12
5.  Uzņēmumā ražotu preču un pakalpojumu raksturojums    13
5.1.  Mazumtirdzniecības veikala tipa un sniegto pakalpojumu raksturojums    13
5.2.  Preču raksturojums pa grupām    14
5.3.  Preču iesaiņojuma funkciju raksturojums    15
5.4.  Piedāvāto preču zīmolu veidi un stratēģiju piemēri    16
5.5.  Preces dzīves cikla un tā ietekmējošo faktoru raksturojums    17
5.6.  Preču izvietojuma raksturojums tirdzniecības zālē un to demonstrēšanas noteikumi    18
5.7.  Preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums prakses uzņēmumā    19
5.8.  Preču reklāmas veidi uzņēmumā un ārpus tā    20
6.  Uzņēmuma piegādātāju raksturojums un līgumu slēgšanas kārtība    21
7.  Uzņēmuma darbaspēka resursu vadīšana un raksturojums    22
7.1.  Darba kolektīva lieluma un vadības stila raksturojums    22
7.2.  Psiholoģisko klimatu veidojošie faktori, to ietekme uz cilvēka darbību    23
7.3.  Darbinieku motivēšanas veidi. Uzslava, kritika kā ietekmēšanas veids    23
7.4.  Konfliktu situāciju veidu noteikšana un risinājumu piedāvājums    24
8.  Verbālā un neverbālā komunikācija uzņēmumā    25
8.1.  Lietišķo sarunu kultūra    25
8.2  Darījumu vēstuļu ar klientiem analīze    26
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Literatūras avotu saraksts    28
Extract

Darījumu vēstulēs ir jābūt šādiem rekvizītiem:
•Datumam
•Reģistrācijas numuram
•Satura izklāstam
•Vēstules tekstam
•Pielikumam
•Parakstam
•Zīmoga nospiedumam ( ne visās vēstulēs)

Tā kā vēstule ietver dažāda satura tekstu, tā robežojas ar citiem dokumentu veidiem - iesniegumu, pieprasījumu, pasūtījumu, paziņojumu u.c. Veikalam ‘’DANIJA’’ nav rakstisku piemēru darījuma vēstulēm. Viss notiek mutiski, vai arī to dara SIA „Danbalt Footwear” uzņēmums .

Secinājumi
Prakses laikā ieguvu lielisku pieredzi darbā ar klientiem. Tā kā strādāju arī kā pilnvērtīgs darbinieks, tad man tika uzticēta arī veikala slēgšana un atvēršana. Veikala “DANIJA” darbinieces bija ļoti jaukas un palīdzēja man kā vien varēja. Par uzņēmuma darbību uzzināju pārsvarā informāciju no darbinieču pieredzes, jo uzņēmums nepublicē savu informāciju interneta vietnēs. Veikala vadītāja ir jauna, tāpēc saprotoši attiecas pret pārējām darbiniecēm.
Priekšlikumi
Praktisko mācību garumu varētu palielināt, jo pa mēnesi nav iespējams iepazīties pilnībā ar veikala uzdevumiem un darbību. Veikalam “DANIJA” iesaku atvērt veikalus ne tikai Rīgā, bet arī citās Latvijas lielākajās pilsētās, jo veikalu apmeklēja daudzi klienti no citām pilsētām, kuri speciāli brauca, lai apmainītu apavus/iepirktos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1366349
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register