Practice Reports
Business and Law
Work Safety
Prakses atskaite reklāmas pakalpojumu komercdarbībā-
Prakses atskaite reklāmas pakalpojumu komercdarbībā
Practice Reports27 Work Safety, Marketing, Advertising, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma darbinieku instruktāžu veidu raksturojums un nozīme | 4 |
2. | Darbā noformēšanas kārtība un iesniedzamo dokumentu raksturojums | 5 |
3. | Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums | 7 |
3.1. | Dažādu nodaļu funkciju apraksts | 8 |
3.2. | Amatu aprakstu analīze | 9 |
3.3. | Materiālā atbildība uzņēmumā | 10 |
4. | Mērķa tirgus (klientu) un to uzvedības tirgū raksturojums | 11 |
4.1. | Mērķa tirgus noteikšana, pielietojot tirgus segmentācijas metodi | 11 |
4.2. | Pircēju rīcības motīvu pirkšanu ietekmējošo faktoru analīze | 12 |
5. | Uzņēmumā ražotu preču un pakalpojumu raksturojums | 13 |
5.1. | Mazumtirdzniecības veikala tipa un sniegto pakalpojumu raksturojums | 13 |
5.2. | Preču raksturojums pa grupām | 14 |
5.3. | Preču iesaiņojuma funkciju raksturojums | 15 |
5.4. | Piedāvāto preču zīmolu veidi un stratēģiju piemēri | 16 |
5.5. | Preces dzīves cikla un tā ietekmējošo faktoru raksturojums | 17 |
5.6. | Preču izvietojuma raksturojums tirdzniecības zālē un to demonstrēšanas noteikumi | 18 |
5.7. | Preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums prakses uzņēmumā | 19 |
5.8. | Preču reklāmas veidi uzņēmumā un ārpus tā | 20 |
6. | Uzņēmuma piegādātāju raksturojums un līgumu slēgšanas kārtība | 21 |
7. | Uzņēmuma darbaspēka resursu vadīšana un raksturojums | 22 |
7.1. | Darba kolektīva lieluma un vadības stila raksturojums | 22 |
7.2. | Psiholoģisko klimatu veidojošie faktori, to ietekme uz cilvēka darbību | 23 |
7.3. | Darbinieku motivēšanas veidi. Uzslava, kritika kā ietekmēšanas veids | 23 |
7.4. | Konfliktu situāciju veidu noteikšana un risinājumu piedāvājums | 24 |
8. | Verbālā un neverbālā komunikācija uzņēmumā | 25 |
8.1. | Lietišķo sarunu kultūra | 25 |
8.2 | Darījumu vēstuļu ar klientiem analīze | 26 |
Secinājumi un priekšlikumi | 27 | |
Literatūras avotu saraksts | 28 |
Darījumu vēstulēs ir jābūt šādiem rekvizītiem:
•Datumam
•Reģistrācijas numuram
•Satura izklāstam
•Vēstules tekstam
•Pielikumam
•Parakstam
•Zīmoga nospiedumam ( ne visās vēstulēs)
Tā kā vēstule ietver dažāda satura tekstu, tā robežojas ar citiem dokumentu veidiem - iesniegumu, pieprasījumu, pasūtījumu, paziņojumu u.c. Veikalam ‘’DANIJA’’ nav rakstisku piemēru darījuma vēstulēm. Viss notiek mutiski, vai arī to dara SIA „Danbalt Footwear” uzņēmums .
Secinājumi
Prakses laikā ieguvu lielisku pieredzi darbā ar klientiem. Tā kā strādāju arī kā pilnvērtīgs darbinieks, tad man tika uzticēta arī veikala slēgšana un atvēršana. Veikala “DANIJA” darbinieces bija ļoti jaukas un palīdzēja man kā vien varēja. Par uzņēmuma darbību uzzināju pārsvarā informāciju no darbinieču pieredzes, jo uzņēmums nepublicē savu informāciju interneta vietnēs. Veikala vadītāja ir jauna, tāpēc saprotoši attiecas pret pārējām darbiniecēm.
Priekšlikumi
Praktisko mācību garumu varētu palielināt, jo pa mēnesi nav iespējams iepazīties pilnībā ar veikala uzdevumiem un darbību. Veikalam “DANIJA” iesaku atvērt veikalus ne tikai Rīgā, bet arī citās Latvijas lielākajās pilsētās, jo veikalu apmeklēja daudzi klienti no citām pilsētām, kuri speciāli brauca, lai apmainītu apavus/iepirktos.
…
Ievads 3.lpp 1. Uzņēmuma darbinieku instruktāžu veidu raksturojums un nozīme 4.lpp 2. Darbā noformēšanas kārtība un iesniedzamo dokumentu raksturojums 5.-6.lpp 3. Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums 7.lpp 3.1. Dažādu nodaļu funkciju apraksts 8.lpp 3.2. Amatu aprakstu analīze 9.lpp 3.3. Materiālā atbildība uzņēmumā 10.lpp 4. Mērķa tirgus (klientu) un to uzvedības tirgū raksturojums 11.lpp 4.1. Mērķa tirgus noteikšana, pielietojot tirgus segmentācijas metodi 11.lpp 4.2. Pircēju rīcības motīvu pirkšanu ietekmējošo faktoru analīze 12.lpp 5. Uzņēmumā ražotu preču un pakalpojumu raksturojums 13.lpp 5.1. Mazumtirdzniecības veikala tipa un sniegto pakalpojumu raksturojums..13.lpp 5.2. Preču raksturojums pa grupām 14.lpp 5.3. Preču iesaiņojuma funkciju raksturojums 15.lpp 5.4. Piedāvāto preču zīmolu veidi un stratēģiju piemēri 16.lpp 5.5. Preces dzīves cikla un tā ietekmējošo faktoru raksturojums 17.lpp 5.6. Preču izvietojuma raksturojums tirdzniecības zālē un to demonstrēšanas noteikumi 18.lpp 5.7. Preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums prakses uzņēmumā 19.lpp 5.8. Preču reklāmas veidi uzņēmumā un ārpus tā 20.lpp 6. Uzņēmuma piegādātāju raksturojums un līgumu slēgšanas kārtība 21.lpp 7. Uzņēmuma darbaspēka resursu vadīšana un raksturojums 22.lpp 7.1. Darba kolektīva lieluma un vadības stila raksturojums 22.lpp 7.2. Psiholoģisko klimatu veidojošie faktori, to ietekme uz cilvēka darbību 23.lpp 7.3. Darbinieku motivēšanas veidi. Uzslava, kritika kā ietekmēšanas veids. 23.lpp 7.4. Konfliktu situāciju veidu noteikšana un risinājumu piedāvājums 24.lpp 8. Verbālā un neverbālā komunikācija uzņēmumā 25.lpp 8.1. Lietišķo sarunu kultūra 25.lpp 8.2. Darījumu vēstuļu ar klientiem analīze 26.lpp Secinājumi un priekšlikumi 27.lpp Literatūras avotu saraksts 28.lpp
- Mārketinga prakses atskaite
- Mārketinga prakses atskaite
-
Prakses atskaite reklāmas pakalpojumu komercdarbībā
Practice Reports27 Work Safety, Marketing, Advertising, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga prakses atskaite
Practice Reports for university28
-
Mārketinga prakses atskaite
Practice Reports for university17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite a/s "Reklāmdruka"
Practice Reports for university155
-
Mārketinga prakses atskaite VAS "Latvijas Pasts"
Practice Reports for university25
-
Prakses atskaite SIA "Tērbatas sēta"
Practice Reports for university73