-
Prakses atskaite SIA "Lasso"
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA NOSAUKUMS, UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA, VEIDS | 4 |
1.1. | UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA | 4 |
1.2. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS VEIDS | 5 |
1.3. | NORMATĪVIE AKTI | 5 |
2. | UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ VIDE | 6 |
2.1. | ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA, VADĪBAS STILS | 7 |
2.2. | VADĪTĀJU AMATA PIENĀKUMI, SALĪDZINĀJUMS | 8 |
2.3. | DARBA ORGANIZĒŠANA, KONTROLE, VADĪŠANA | 9 |
2.4. | DARBINIEKU ATLASES PRINCIPI, DARBA LĪGUMS | 9 |
2.5. | MOTIVĀCIJAS MEHĀNISMS | 10 |
2.6. | DARBINIEKU IZAUGSMES PLĀNS | 11 |
3. | SVID ANALĪZE UN STRATĒĢIJA | 11 |
3.1. | UZŅĒMUMA STRATĒĢISKAIS PLĀNS | 11 |
3.2. | SVID ANALĪZE UN MATRICA | 11 |
3.3. | PRIEKŠLIKUMI, SECINĀJUMI | 12 |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 13 | |
PIELIKUMS | 14 |
3.3 Pasākumu komplekss uzņēmuma vadības struktūras pilnveidošanai un uzlabošanai, priekšlikumi tālākai attīstībai.
Mani secinājumi un priekšlikumi par uzņēmuma turpmāko attīstību:
• Izvirzot ambiciozus mērķus, uzņēmums rada izaicinājumu visiem darbiniekiem piedalīties ar savām zināšanām, prasmēm un pieredzi, lai kompānija sasniegtu izvirzītos mērķus.
• Visu līmeņu vadītāju darba pienākumi un funkcijas atbilst tradicionālo pienākumu aprakstam.
• SIA ‘’Lasso’’ būtu jāatrod arvien inovatīvāki veidi, kā piesaistīt klientus, jo pastāv konkurenti, kas uzņēmumu var apsteigt. Es ieteiktu izveidot atlaižu kartes patstāvīgajiem klientiem, kuras varētu iegādāties par atsevišķu samaksu.
• Manuprāt, šim uzņēmumam vajadzētu padomāt arī par reklāmām, jo starp lielajiem uzņēmumiem un ārpus Saulkrastu teritorijas, SIA ‘’Lasso’’ nav atpazīstams.
• Uzņēmums lielu vērību pievērš darbinieku novērtēšanai, kas ir nepieciešams, lai varētu noskaidrot, kādas ir darbinieku pašreizējās kompetences un darba rezultāti, un kas ir nepieciešams apgūt no jauna un uzlabot vai papildināt.
• Uzņēmumam noteikti vajadzētu paplašināt telpas, jo tad arī būtu iespējams pilnveidot preču sortimentu, kas tikai iepriecinātu klientus.
• Uzņēmumam vajadzētu padomāt par klientu piesaisti arī ziemas periodā, jo uzņēmums vislielāko peļņu gūst tieši vasaras periodā, bet ziemā ir vairāk zaudējumu, kā ieņēmumu.
• Uzņēmums ir konkurētspējīgs, var pielāgoties esošajam tirgum.
• Darbinieki ir saprotoši un pretimnākoši, mērķēti uz peļņu un panākumiem un uz uzņēmuma tēla izveidi.
…
Es, kā savas pirmās prakses vietu izvēlējos uzņēmumu SIA ‘’Lasso’’. Tas ir neliels saimniecības preču veikals, kas atrodas Saulkrastos, Rīgas ielā 96. Mans prakses mērķis ir iepazīties ar konkrētā uzņēmuma darbību un vidi, analizēt to, kā arī noteikt uzņēmuma attīstības iespējas, izstrādāt secinājumus un priekšlikumus SIA ‘’Lasso’’ darbības uzlabošanai. Mani darba pienākumi šajā uzņēmumā visas prakses laikā bija apkalpot klientus, kā arī rūpēties par preces pietiekamību plauktos un veikt vel dažādus citus sīkus darbiņus. Lai realizētu prakses mērķi, tiek izvirzīti šādi prakses uzdevumi: 1. Raksturot uzņēmuma iekšējo vidi, 2. Raksturot SVID analīzi un stratēģiju, 3. Raksturot uzņēmējdarbības formu un uzņēmuma darbības veidu. Prakses izstrādāšanai tika izmantota šāda pētījuma metode: uzņēmuma saimnieciskās darbības analīze.
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Prakses atskaite komercdarbībā
- Prakses atskaite SIA "Lasso"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university87
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Practice Reports for university17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university52
-
Pārdošanas prakses atskaite
Practice Reports for university36
-
Prakses atskaite grāmatvedībā
Practice Reports for university7