4. IETEIKUMI „TIGO.LV” PERSONĀLA VADĪBAS UZLABOŠANĀ
1. Vislielākā problēma ir tajā, ka „Tigo.lv” nav atsevišķas personas, kas nodarbojās ar personāla vadību. Ekanomijas nolūkos, protams, ir izdevīgi savienot vadītaja un personāla vadītāja amatus, taču tas ļoti apgrūtina ikdienas darbu uzņēmumā. Personāla nodaļas izveidošana uzņēmumā palīdzetu daudz ātrak izstrādāt noteiktus personāla principus, struktūtu un darba kārtību kā tādu.
2. Par cik „Tigo.lv” uzņēmumā ir mazs darbinieku skaits, visi viens otru ļoti labi pazīst un uzrunā uz „Tu”. Tas veido ļoti saliedēta kolektīva priekšstatu, taču tam ir arī sava negatīvā puse. Ir gadījumi, kad tuvo atttiecību rezultāta pazūt amatu hierarhijas sajūta. Vadītajam vienmēr sajūtu līmenī ir jābūt pārākam par pārējiem, lai saglabatu savu autoritāti. Savukārt, kad šis slieksnis ir pazudis, nereti darbinieki aizmirst, kurš kuram ir pakļauts.
3. Uzņēmumam „Tigo.lv” ir jāsāk atvēlēt vairāk līdzekļu personāla vadības sistēmas izstrādei un cilvekresursu atlasei. Darbinieki ir uzņēmuma vislielākā vertība un tieši šī iemesla pēc tam ir jaatvēl nepieciešamie resursi. Grūti bez jebkāda finansiālā nodrošinājuma apgādāt uzņēmumu ar tam tik nepieciešamajiem profesionāļiem.
…