Practice Reports
Business and Law
Business
Prakses atskaite tirdzniecības nozarē. Interneta veikals-
Prakses atskaite tirdzniecības nozarē. Interneta veikals
Nr. | Chapter | Page. |
1 | Uzņēmuma vispārīgais raksturojums | 4 |
1.1 | Uzņēmuma nosaukums | 4 |
1.2 | Uzņēmējdarbības forma | 4 |
1.3 | Uzņēmējdarbības veidi | 4 |
1.4 | Dabaspēka raksturojums | 4 |
1.5 | Uzņēmuma vēsture | 5 |
1.6 | Nozare kurā dabojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē | 5 |
1.7 | Uzņēmuma darbība ārējos tirgos | 6 |
2 | Uzņēmuma darbības izpēte, analīze un novērtēšana | 8 |
2.1 | Uzņēmuma iekšējās vides un tās elementu izpēte un analīze | 8 |
2.2 | Uzņēmuma ārējās vides analīze | 10 |
2.3 | Komercdarbības ētika uzņēmumā | 11 |
2.4 | Uzņēmuma lieluma analīze | 11 |
2.5 | Lietvedības organizācija un dokumentācija | 12 |
2.6 | Dokumentu plūsma uzņēmumā | 12 |
2.7 | Uzņēmuma iekšējā Internet tīka un Web lapas izpēte | 15 |
2.8 | Uzņēmumā lietoto datorprogrammu izpēte | 17 |
2.9 | Uzņēmumā izmantojamo datu bāzu izpēte | 18 |
2.10 | Uzņēmuma produkcijas un pakalpojumu raksturojums | 20 |
2.11 | Uzņēmuma produkcijas uzskaites kārtība un plānošana | 21 |
2.12 | Plānošanas procesa raksturojums un organizācija dažādos līmeņos uzņēmumā | 22 |
2.13 | Uzņēmuma līdzekļi un to struktūra | 23 |
2.14 | Uzņēmuma iekšējās un ārējas finansēšanas avoti | 24 |
2.15 | Uzņēmuma zīmola pozicionēšanas izpēte un novērtējums | 26 |
2.16 | Uzņēmumā lietoto mārketinga komunikācijas kanālu izpēte | 27 |
2.17 | Uzņēmuma produktu pārdošanas metodes | 28 |
2.18 | Izmaksu struktūra, pašizmaksas pazemināšana | 29 |
2.19 | Uzņēmuma izaugsmes iespējas | 30 |
2.20 | Uzņēmuma cenu veidošanas metožu izpēte | 30 |
2.21 | Materiāli tehniskā sagāde uzņēmumā | 31 |
2.22 | Uzņēmējdarbības risku veidi, to kontrole un ierobežošana | 32 |
2.23 | Uzņēmuma darba aizsardzības sistēma | 33 |
3 | Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte | 34 |
3.1 | Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām | 34 |
3.2 | Uzņēmuma kontu plāns, galvenās kontu plāna grupas | 34 |
3.3 | Uzņēmuma gada pārskats | 37 |
3.4 | Uzņēmuma finanšu analīze | 38 |
Secinājumi un priekšlikumi | 40 | |
Pielikums nr.1 | 42 | |
Pielikums nr. 2 | 51 | |
Pielikums nr.3 | 51 |
Dabaspēka raksturojums
Darbaspēks ir dažādu uzņēmumā nodarbināto darbinieku profesionālo grupu kopums. Darbinieki ir organizācijā strādājošie cilvēki (menedžeri un padotie), kuri izturas atbilstoši personiskajām īpašībām un organizācijas iekšējās un ārējās vides apstākļiem. Darbinieku sastāvā tiek iekļauti visi darbinieki, kas pieņemti darbā uzņēmumā un ir saistīti ar tā pamatdarbību. No darbaspēka kvalitātes un izmantošanas efektivitātes lielā mērā ir atkarīga uzņēmuma konkurētspēja.
SIA „Birojs punkts lv” nodarbina 32 strādājošos, lielākā daļa no tiem ir tirdzniecības daļas pārstāvji un iepirkumu daļas cilvēki, jo sekmīga preču pārdošana ir galvenais uzņēmuma peļņas gūšanas veids. Tirdzniecības daļas galvenais uzdevums ir veiksmīgi pārdot esošās preces un jaunu klientu piesaiste, kā arī esošo klientu ātra un kvalitatīva apkalpošana. Iepirkumu daļā strādājošo galvenais uzdevums ir uzturēt preču sortimentu un, pēc uzņēmuma iespējām skatoties, tā paplašināšana. Mārketinga jomā strādājošo pienākums ir veiksmīgi reklamēt uzņēmumu un nepārtraukti veidot akcijas, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk jaunu klientu. IT speciālisti strādā uz pilnu slodzi un katru dienu cenšas atvieglot darbu pārējiem darbiniekiem, kā arī uzrauga, lai ar datu saistāmās nerastos kādas problēmas.
Darbinieki ir viena no lielākajām SIA „Birojs punkts lv” vērtībām, jo uzņēmuma panākumi, konkurētspēja, kā arī peļņa lielā mērā ir atkarīga no darbinieku zināšanām, iemaņām un talanta.
Paša uzņēmuma iekšienē izaugsmes iespējas ir iespējamas, bet līdz kādam noteiktam līmenim, jo, piemēram, tirdzniecības pārstāvji šajā uzņēmumā, pēc manām domām ir diezgan neaizstājami, jo strādā šajā uzņēmumā vairākus gadus un pārzin sortimentu, klientus, piegādātājus, kā arī preču pieprasījuma kāpuma un krituma statistiku visa gada garumā. Kadru mainība uzņēmumā ir vidēja un tas attiecas vairāk uz iepirkumu un tirdzniecības daļu.…
Prakses mērķi: Dot iespēju studentiem nostiprināt teorētiskās zināšanas, iegūt studiju programmai un kvalifikācijai atbilstošu pieredzi un apgūt praktisko iemaņu kopu, kas nepieciešama attiecīgas jomas speciālistiem, kā arī dot iespēju studentiem iegūt bakalaura darba vai maģistra darba izstrādei nepieciešamos datus Prakses uzdevumi: Sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību.
- Prakses atskaite civiltiesībās un komerctiesībās - SIA "V"
-
Prakses atskaite TD Baltic
Practice Reports50 Business, Computers, Consumer Electronics
- Prakses atskaite tirdzniecības nozarē. Interneta veikals
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite civiltiesībās un komerctiesībās - SIA "V"
Practice Reports for university9
-
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "X V”
Practice Reports for university20
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university87
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university52
-
Kvalifikācijas prakses atskaite a/s "Reklāmdruka"
Practice Reports for university155