Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:225747
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Uzņēmuma darbības nozares raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas īss apraksts    5
1.2.  Nozares attīstības tempu raksturojums    5
  Uzņēmuma tirgus nišas raksturojums    8
2.1.  Patērētāji, vajadzības, pieprasījums    8
2.2.  Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi    9
3.  Uzņēmuma tirgus mērķi    11
4.  Uzņēmuma tirgus aktivitāšu raksturojums    12
4.1.  Produkta apraksts    12
4.2.  Cenas no tirgus viedokļa    13
4.3.  Mārketinga komunikācijas    14
4.4.  Preču sadales un realizācijas varianti    15
5.  Tirgzinību problēmas un risinājumi uzņēmumā    16
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
  Pielikums    20
Extract

Liepājas Pedagoģijas akadēmijas studijas programmas „Iestādes un uzņēmuma vadība” ietvaros izgāju četru nedēļu praksi. Tirgzinību prakses veikšanai laika periodā no 29. novembra līdz 23. decembrim izvēlēts uzņēmums Apdrošināšanas akciju sabiedrība (turpmāk darbā AAS) „Baltikums”, kurš atrodas Liepājā, Radio ielā 12/14 un nodarbojas ar apdrošināšanu. Prakses vadītāja, Liepājas filiāles vadītāja, Velga Dejus.
Studiju darba mērķi bija izprast un novērtēt tirgzinību ietekmes nozīmību praktiskā uzņēmuma darbībā tirgus apstākļos, nostiprināt zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas tirgus situācijas izpētes un analīzes jautājumos, nodrošinot iespēju tās izmantot turpmākajā studiju un darba procesā.
Prakses mērķa sasniegšanai darbā tika izvirzīti šādi uzdevumi:
raksturot uzņēmuma darbības nozari;
raksturot uzņēmuma tirgus nišu;
novērtēt tirgus mērķus uzņēmumā;
novērtēt uzņēmuma tirgus aktivitātes;
dot īsu tirgzinību problēmu raksturojumu.
Darba mērķa sasniegšanai un uzdevumu realizēšanai pamatā izmantota apdrošināšanas literatura, informācija no uzņēmuma praktiskās darbības, statistikie materiāli un teorētiskā literatūra mārketingā. Rezultātā diagnosticētas uzņēmuma galvenās tirgzinības problēmas un piedāvāti risinājumi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register