Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,48 (12%)
Discounted price*:
3,51
Purchase
Add to Wish List
ID number:244089
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2017.g. - 2018.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    3
1.1.  Pakalpojumu raksturojums un kvalitāte    3
1.2.  Uzņēmuma pamatresursi    5
1.3.  Pārdošanas kanāli    5
1.4.  Piegādātāju un partneru raksturojums    6
1.5.  Uzņēmuma finanšu analīze    7
1.6.  Uzņēmuma sadarbība ar pašvaldību    7
2.  UZŅĒMUMA MENEDŽMENTA RAKSTUROJUMS    8
3.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    8
3.1.  Organizātoriskā struktūra un tās raksturojums    9
3.2.  Atsevišķo struktūrvienību darbinieku darba uzdevumi    10
3.3.  Organizācijas mērķi un uzņēmuma struktūras atbilstība tiem    11
3.4.  Uzņēmuma kultūrvertības un tehnoloģijas    12
4.  PRAKSES UZDEVUMI    12
5.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    13
Extract

5. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Uzņēmums atrodas stratēģiski labā vietā, pilsētas centrā ar ērtu piekluvi;
2. Uzņēmums nodarbina vairākus darbiniekus un izmanto pilnībā katra darbinieka iespējas un kompetences;
3. Savas pastāvēšanas laika uzņēmums ir ieguvis daudz patstāvīgus klientus, kas ir pateicoties veiksmīgai klientu apkalpošanai, uzņēmuma uzstādījumam piedāvāt ceļojumus par zemu cenu, bet neupurējot kvalitāti;
4. Uzņēmuma partneru un piegādātāju tīkls ir pietiekams, lai tas varētu nodrošināt ceļojumus uz principā jebkuru pasaules valsti;
5. Uzņēmuma pakalpojumu klāsts ir ļoti plašs, kas ir ērti patērētājam, jo tas var iegādāties visu ceļojumam nepieciešamo vienā vietā;
6. Uzņēmums iesaistās organizācijās un izstādēs, kas veicina atpazīstamību un klientu piesaisti.
Priekšlikumi:
1. Izvērst plašāku mārketinga kampaņu, ietverot dažādus konkursus un reklāmu plašsaziņas līdzekļos, kas veicinātu uznēmuma atpazīstamību un veicinātu jaunu klientu iegūšanu;

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Prakses atskaite tūrisma aģentūrā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/244089

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register