Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:400664
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārīgs uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Tūrisma aģentūras „Sunny Tour” materiāli tehniskās bāzes raksturojums    7
1.2.  Tūrisma aģentūras „Sunny Tour” reglamentējošie likumi un normatīvie akti    8
2.  Tūrisma aģentūras „Sunny Tour” klientu vajadzību raksturojums    9
3.  Klientu pirkšanas motīvu raksturojums    12
4.  Tūrisma aģentūras „Sunny Tour” piedāvāto pakalpojumu galveno īpašību raksturojums    14
5.  Tūrisma aģentūras „Sunny Tour” mērķtirgus    15
6.  Tirgzinības speciālista darba pienākumi un veicamās aktivitātes    17
7.  Uzņēmuma darba plānošana    19
7.1.  Tūrisma aģentūras „Sunny Tour” organizatoriskā struktūra    22
7.2.  Personāla darba organizācija    25
8.  Tūristu apkalpošanas kārtība    27
9.  Tūrisma organizatora darbība    32
10.  Tūrisma aģenta darbība    35
11.  Sadarbība ar citiem tūrisma uzņēmumiem    37
12.  Tūrisma produkta veidošana    38
13.  Mārketinga politika tūrisma aģentūrā „Sunny Tour”    41
13.1.  Mārketinga plānošana un vadīšana tūrisma aģentūrā „Sunny Tour"    42
14.  Reklāmas politika tūrisma aģentūrā „Sunny Tour”    47
15.  Reklāmas pasākuma izstrāde tūrisma aģentūrā „Sunny Tour”    53
16.  Uzņēmuma gada bilances pārskata analīze    55
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    60
Extract

Ievads
Termins tūrisms cēlies no franču vārda „tourisme”, kas nozīmē pastaiga vai izbrauciens. Ar laiku tūrisma jēdziens ieguva plašāku nozīmi, un pašlaik mēs zem tā saprotam veselu pasākumu kompleksu, kurš nodrošina cilvēka vai cilvēku grupu pārvietošanos dažādos nolūkos (darījumi, mērķa braucieni, atpūta) ārpus pastāvīgās dzīves vietas. Citi tūristus redz katru dienu savās dzīves vietās, bet citi atceras sevi kā tūristus sava atvaļinājuma laikā. Citiem tas saistās ar sava uzņēmuma atvēršanu tūrisma jomā vai darbošanās tajā.
Tūrisma industrija pamatoti tiek dēvēta par viesmīlības industriju, jo tās galvenais mērķis ir sniegt ceļotājiem tos tūrisma pakalpojumus, kuri nodrošinās viņiem māju sajūtu ārpus savām mājām. Viena no svarīgākajām sastāvdaļām tūrismā ir tūrisma aģentūras.
Latvijā pēdējo desmitu gadu laikā ir izveidojušās ļoti daudz tūrisma aģentūras. Tās nodarbojas ar ļoti dažādu pakalpojumu spektru, sākot no gatava pakalpojuma pārdošanas, beidzot ar individuālu pakalpojumu veikšanu, ienākošo tūrismu un izejošo tūrismu.
Tūrisma aģentūra „Sunny Tour” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kura realizē savu darbību, pamatojoties uz Latvijas Republikas likumdošanu, dibināšanas līgumu un spēkā esošiem statūtiem. SIA “Sunny Tour” darbojas jau 3 gadus un ieguvusi lielu piekrišanu vietējo un arī citu reģionu iedzīvotāju vidū. Tās galvenie darbības principi ir kvalitatīva un operatīva tūristu vēlmju apmierināšana un to realizācija, elastība un individuāla pieeja katram klientam.
SIA “Sunny Tour” vadītāja prot pareizi plānot, organizēt un kontrolēt mārketingu. Tas ir pamats, uz kura uzņēmums uzbūvējis sava uzņēmuma reputāciju, lojalitāti un uz kura nostiprina un veido jaunus sadarbības projektus, lai piepildītu klientu sapņus ceļot un radītu viņos vēlmi to darīt atkal un atkal.
Profesionālās prakses mērķis
Nostiprināt studiju programmas laikā gūtās teorētiskās zināšanas un pielietot tās praktiskajā darbībā, strādājot tūrisma aģentūrā „Sunny Tour”.
Profesionālās prakses uzdevumi
1. Iepazīt uzņēmuma struktūru, darba organizāciju un vadību.
2. Novērtēt mārketinga politiku.
3. Izpētīt reklāmas politiku un izstrādāt konkrētu reklāmas pasākumu.
4. Izpētīt tūrisma aģenta un operatora darbību, tūristu apkalpošanas kārtību.
5. Prakses laikā pienācīgi veikt savus darba pienākumus, pielietojot savas teorētiskās zināšanas.
Pētījuma metodes
Profesionālās prakses pārskata mērķu un uzdevumu sasniegšanai tika izmantotas galvenokārt analītiskās, novērošanas metodes, kā arī intervijas.

1. Vispārīgs uzņēmuma raksturojums
Lai labāk izprastu autores izvēlētā uzņēmuma darbību un tā sniegto pakalpojumu būtību, ir jāiepazīstas ar sekojošiem terminu skaidrojumiem, kas aptver šo uzņēmējdarbības veidu:
Tūrisms - jebkura veida darbība vai aktivitāte, kas nodrošina vai ir saistīta ar cilvēku pagaidu ceļojumu ārpus savas patstāvīgās dzīves vietas brīvā laika pavadīšanas vai lietišķo darījumu nolūkā, ja tas nav saistīts ar jebkāda veida algotu darbu apmeklētāja vietā.
Tūrists – fiziska persona, kura ceļo ārpus savas pastāvīgās dzīves vietas ne ilgāk kā vienu gadu, uzturas sabiedriskā vai privātā mājvietā ne mazāk kā vienu nakti un apmeklētajā vietā neveic algotu darbu.
Dodoties ceļojumā, tūrists izmanto kādu no transporta veidiem: autotransportu, dzelzceļa transportu, aviotransportu vai jūras transportu, ar kuru palīdzību tiek veikts ceļojums. Pirms ceļojuma tūrists rezervē biļeti. Nokļūstot ceļojuma galamērķī, ir jābūt vietai, kur tūrists nakšņo, ēd, izklaidējas. Tāpēc jābūt uzņēmumam, kurš veiks šos tūrisma pakalpojumus.1

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1128103
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register