Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439930
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības novērtējums    1
1.1.  Organizatoriskā struktūra    2
1.2.  Pārdošanas organizācija    2
2.  Sortiments    3
3.  Uzņēmuma preču pircēji / klienti    8
4.  Konkurētspēja    8
5.  Novērtējums uzņēmuma darbībā reklāmas jomā un priekšlikumi tās pilnveidošanai    9
5.1.  Uzņēmuma mārketings un reklāmas vieta tajā    9
5.2.  Reklāmas organizācijas process    9
5.3.  Reklāmas izmaksu plānošana    9
5.4.  Reklāmas līdzekļu izvēle un izmantošana    9
5.5.  Reklāmas efektivitātes vērtēšana    10
5.6.  Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi    10
5.7.  Priekšlikumi darbības pilnveidošanai    10
Extract

5.6. Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi:
Pirmais un galvenais secinājums ir tāds, ka prakses laikā varēja manīt uzņēmuma profesionalitāti. Katra darbības joma darbojās pārliecinoši.
Līdz ar to arī dotos prakses uzdevumus, protams, pateicoties ļoti atsaucīgajam darba kolektīvam, bija ļoti viegli izpildīt. Lai gūtu atbildes uz visiem nepieciešamajiem jautājumiem, varēju droši vērsties pie attiecīgajiem speciālistiem.
5.7. Priekšlikumi darbības pilnveidošanai:
Ņemot vērā uzņēmuma lielo darba pieredzi, arī reklāmas jomā un reklāmas veidu plašo izmantošanu, ir visai grūti atrast kādu papildus priekšlikumu darbības pilnveidošanai.
Bet viens no priekšlikumiem varētu būtu vairāk izstrādāt/izvietot preču reklāmas vai dažādas reklāmas akcijas sociālo portālu vidē, vai iesaistīt sociālo tīklu publiku kādā konkursā, kura rezultātā viņi dalās ar kādas preces publicēto reklāmu.
Tomēr šī brīža jaunā paaudze lielāko daļu no jaunās informācijas iegūst lietojot tieši šos dažādos sociālos portālus. Un, protams, sabiedrībai aizvien vairāk pārceļoties uz interneta vidi, aizvien mazāk aktuālas kļūst reklāmas TV, izņemot, ja reklāmas tiek izvietotas, šobrīd strauju popularitāti ieguvušajā interneta televīzijā vai pārraižu laikā. Tāpat mazāk aktuālas kļūst reklāmas radio ēterā, jo aizvien vairāk cilvēki radio vietā izvēlās tiešsaistes mūzikas straumēšanas servisus, kur klausās sev tīkamo mūziku.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register