Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:154477
 
Evaluation:
Published: 30.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Raksturot Latvijas Republikas likumdošanā noteiktās darba aizsardzības un drošības tehnikas galvenās prasības   
  Darba aizsardzības likums   
  Būvniecības likums   
  Latvijas Republikā izmantotie normatīvi un standarti, kas nosaka ceļu un tiltu projektēšanas un būvniecības procesus Latvijas Republikā   
  Dokumenti un organizatoriski pasākumi, kas atļauj uzsākt būvniecību   
  Būvniecības procesa shēma   
  Projektēšanas procesa gaita   
  Uzskaitīt un raksturot uzņēmumā izmantotos normatīvus un standartus, kas nosaka ceļu un tiltu projektēšanas un būvniecības procesus Latvijas Republikā   
  Prakses pašnovērtējums   
  Tiltu restaurāciju   
  Tiltu restaurācija ietilpstošo darbu raksturojums   
  Restaurētie tilti Latvijā   
  Ventas tilts Ventspilī   
  Kuldīgas ķieģeļu tilts   
  Tilts pāri Isnaudas upei   
  Secinājumi   
  Pielikums   
Extract

Tilts pāri Isnaudas upei
Projekta E22 posma Ludza – Terehova 129,3 – 162,0 km rekonstrukcijas ietvaros tika rekonstruēts tilts pār Isnaudas upi. Projekta pasūtītājs ir VAS Latvijas Valsts ceļi un būvprojekta autors AS “Ceļuprojekts”.
Esošais tilts tika uzbūvēts 1964. gadā. Tilta neizdevīgā novietojuma un savu laiku nokalpojušo konstrukciju dēļ, tiltu nebija mērķtiecīgi izmantot jaunai maģistrālei, bet to paredzēja iekļaut jaunveidojamam piebraucamam ceļam uz trijām zemnieku sētām.
Jaunbūvējamā tilta projektam izvēlēts vienlaiduma slīps tilts ar aplēses laidumu 22 m un ieskaitot „spārnus” 34,4 m garumu. Laiduma konstrukcijai stiegrojums ir kombinēts; saspreigts un nesaspriegts. Tiltam paredzēti masīvi balsti, lieliem „spārniem” uz pāļu režģoga pamatiem. Brauktuves platums 9 m ar divām 3,0 m platām ietvēm – veloceliņiem Balstiem lielus sānu laukumus veido plaknes paralēli upei un mazākas, bet arī diezgan lielas ir balsta spārnu redzamo daļu plaknes, tādēļ tās ir padarītas glītākas ar dažādas konfigurācijas gropētiem laukumiem. Tiltu atklāja 2011. gadā.

Secinājumi
Tiltu restaurācija ir tik pat svarīgs etaps kā to būvēšana no jauna. Restaurācijas darbi var būt dažādi, tos nosaka veiktā tilta ekspertīze, pēc kuras tiek izanalizēti nepieciešamie atjaunošanas darbi. Darbu daudzveidība ir atkarīga no tilta specifikācijām un vecuma. Jo vecāks tilts jo sarežģītāka būs tā restaurācija. Kā, piemēru, var minēt tepat Latvijā restaurēto Kuldīgas ķieģeļu tiltu. Tilts tika būvēts 19. gs., lai saglabātu tā vēsturisko vērtību, projektētājiem un būvniekiem nācās pacensties. Piemeklējot līdzvērtīgus materiālus tilta oriģināli izmantotajiem materiāliem.
Latvijā tiltu restaurācija ir aktuāls jautājums. Jo lielāka daļa esošie tilti, kurus intensīvi izmanto ikdienā ir ar neapmierinošu stāvoklī un tiem ir nepieciešami to atjaunošanas darbi. Par piemēru var minēt tepat Rīgā esošo Salu tiltu, kura betona konstrukcijās ir stipri manāma negatīvā ūdens un sāļu ietekmi kas ir izraisījusi koroziju tilta konstrukcijās.
Es paredzu, ka topošajiem inženieriem nākotnē, protams, ja būs nepieciešamie līdzekļi būs garantēts darbs šajā sfērā. Transportbūves ir viena no specialitātēm kura vienmēr būs darbs. Jo attīstoties infrastruktūrai un valsts labklājībai būvēs jaunus ceļus un tiltus, tāpat nāksies atjaunot arī jau esošos. Ceļi un tilti ir viena no galvenajām pazīmēm kas liecina par valsts labklājību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register