-
Prakses atskaite vairumtirdzniecības uzņēmumā "X"
Practice Reports25 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Iepazīšanās ar prakses uzņēmumu, tā izveidošanas vēsturi | 4 |
1.1. | Uzņēmuma darbības virzieni, īpašuma forma, tās raksturojums | 5 |
1.2. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 6 |
1.3. | Mikrovides un makrovides ietekme uz uzņēmuma darbību | 7 |
2. | Realizācijas daļa, tās uzdevumi, struktūra | 9 |
3. | Sadarbības veidi ar klientiem | 12 |
3.1. | Saziņa pa telefonu ar klientu | 12 |
3.2. | Elektroniskā saziņa ar klientu | 12 |
4. | Noliktavu veidu raksturojums uzņēmumā, preču transportēšana | 14 |
4.1. | Preču noliktavu aprīkojums un preču izvietojums tajās | 14 |
4.2. | Preču transportēšanas veidi | 14 |
4.3. | Uzglabāšanas apstākļu raksturojums | 15 |
5. | Cena | 16 |
5.1 | Preces cenu veidošanās mehānisms | 16 |
5.2. | Pieprasījuma ietekme uz cenu | 16 |
5.3 | Cenu politikas raksturojums dažādām precēm | 17 |
6. | Preču sortiments | 18 |
7. | Iesaiņojums un marķējums | 20 |
8. | Jaunas preces ieviešana | 21 |
9. | Preces dzīves cikls | 22 |
10. | Preču zīme | 24 |
11. | Sadales kanāls | 25 |
12. | Mazumtirdzniecība | 27 |
12.1. | Mazumtirdzniecības veikalu tipu raksturojums | 27 |
12.2 | Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecībā | 28 |
12.3. | Preču izvietojums mazumtirdzniecībā | 29 |
12.4. | Informējošais materiāls veikalā | 29 |
12.5. | Pircēju apkalpošanas serviss | 30 |
13. | Preču virzīšana tirgū metodes | 31 |
Pielikums | 34 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 35 |
Uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas. Lai tas varētu veiksmīgi darboties, ir svarīgi iepazīt apkārtējo vidi un novērot tās izmaiņas, lai varētu tai pielāgoties.
Uzņēmuma darbības vidi var iedalīt ārējā - makrovidē un iekšējā - mikrovidē.
Makrovides raksturojums.
Makrovidi ar uzņēmuma spēkiem nav iespējams mainīt, bet būtu ieteicams pielāgoties, jo tās faktori var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību.
Ārējo vidi veido šādi faktori:
1. Ekonomiskais faktors.
Šis ir galvenais faktors, kuram uzņēmumam jāpakļaujas. Pateicoties esošajai ekonomiskajai situācijai Latvijā, SIA x ir spiesta mainīt savu preču sortimentu, iekļaujot tajā preces ar zemākām cenām. Lai nezaudētu klientus, uzņēmums piedāvā dažādas atlaides atsevišķām preču un klientu grupām, kā arī organizē periodiskas akcijas, kuru laikā iespējams iegādāties viena ražotāja produkciju par izdevīgām cenām.
Ekonomiskā situācija arī nosaka to, cik daudz mazumtirdzniecības uzņēmumu pastāvēs šādos apstākļos.
2. Demogrāfiskais faktors.
Uzņēmuma darbību ietekmē arī iedzīvotāju daudzums Latvijā, jo, ja pieaugs patērētāju skaits, pieaugs arī pieprasījums.
3. Kultūras faktors.
Daži uzņēmuma klienti pieder pie konservatīvā tipa cilvēkiem, kam grūti pieņemt jaunas preces. Šos klientus x darbiniekiem nākas īpaši pierunāt, tērējot vairāk laika klientu apkalpošanā. Tomēr ir arī klienti – novatori, kas uzreiz pieņem jaunās preces, bez liekas pierunāšanas preces pirkšanā.…
Ievads.....................................................................................................................3. lpp 1. Iepazīšanās ar prakses uzņēmumu, tā izveidošanas vēsturi...............................4. lpp 1.1.Uzņēmuma darbības virzieni, īpašuma forma, tās raksturojums............5. lpp 1.2. Uzņēmuma organizatoriskā struktūra....................................................6. lpp 1.3. Mikrovides un makrovides ietekme uz uzņēmuma darbību……...…..7. lpp 2. Realizācijas daļa, tās uzdevumi, struktūra.........................................................9. lpp 3. Sadarbības veidi ar klientiem............................................................................12. lpp 3.1. Saziņa pa telefonu ar klientu................................................................ 12. lpp 3.2. Elektroniskā saziņa ar klientu...............................................................12. lpp 4. Noliktavu veidu raksturojums uzņēmumā, preču transportēšana.....................14. lpp 4.1. Preču noliktavu aprīkojums un preču izvietojums tajās.......................14. lpp 4.2. Preču transportēšanas veidi..................................................................14. lpp 4.3. Uzglabāšanas apstākļu raksturojums....................................................15. lpp 5. Cena..................................................................................................................16. lpp 5.1 Preces cenu veidošanās mehānisms……………………………..…….16. lpp 5.2. Pieprasījuma ietekme uz cenu…………………………………..……16. lpp 5.3 Cenu politikas raksturojums dažādām precēm…………………....…..17. lpp 6. Preču sortiments………………………………………………………………18. lpp 7. Iesaiņojums un marķējums................................................................................20. lpp 8. Jaunas preces ieviešana……………………………………………….………21. lpp 9. Preces dzīves cikls…………………………………………………..………..22. lpp 10. Preču zīme.......................................................................................................24. lpp 11. Sadales kanāls.................................................................................................25. lpp 12. Mazumtirdzniecība..........................................................................................27. lpp 12.1. Mazumtirdzniecības veikalu tipu raksturojums..................................27. lpp 12.2 Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecībā................................28. lpp 12.3. Preču izvietojums mazumtirdzniecībā................................................29. lpp 12.4. Informējošais materiāls veikalā..........................................................29. lpp 12.5. Pircēju apkalpošanas serviss...............................................................30. lpp 13. Preču virzīšana tirgū metodes.........................................................................31. lpp Pielikums...............................................................................................................34. lpp Izmantotās literatūras un avotu saraksts................................................................35. lpp
- Prakses atskaite par darbu muitā
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Practice Reports10 Business, Marketing, Advertising, Management
-
Prakses atskaite vairumtirdzniecības uzņēmumā "X"
Practice Reports25 Economics, Marketing, Advertising, Business
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite uzņēmumā SIA "X V”
Practice Reports for university20
-
Prakses atskaite uzņēmuma "X" finanšu grāmatvedībā
Practice Reports for university20
-
Prakses atskaite audita uzņēmumā SIA "KPMG Baltics"
Practice Reports for university31
-
Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmumā
Practice Reports for university26
-
Prakses atskaite izdevniecības uzņēmumā
Practice Reports for university34