Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:446745
 
Evaluation:
Published: 17.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iepazīšanās ar prakses uzņēmumu, tā izveidošanas vēsturi    4
1.1.  Uzņēmuma darbības virzieni, īpašuma forma, tās raksturojums    5
1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
1.3.  Mikrovides un makrovides ietekme uz uzņēmuma darbību    7
2.  Realizācijas daļa, tās uzdevumi, struktūra    9
3.  Sadarbības veidi ar klientiem    12
3.1.  Saziņa pa telefonu ar klientu    12
3.2.  Elektroniskā saziņa ar klientu    12
4.  Noliktavu veidu raksturojums uzņēmumā, preču transportēšana    14
4.1.  Preču noliktavu aprīkojums un preču izvietojums tajās    14
4.2.  Preču transportēšanas veidi    14
4.3.  Uzglabāšanas apstākļu raksturojums    15
5.  Cena    16
5.1  Preces cenu veidošanās mehānisms    16
5.2.  Pieprasījuma ietekme uz cenu    16
5.3  Cenu politikas raksturojums dažādām precēm    17
6.  Preču sortiments    18
7.  Iesaiņojums un marķējums    20
8.  Jaunas preces ieviešana    21
9.  Preces dzīves cikls    22
10.  Preču zīme    24
11.  Sadales kanāls    25
12.  Mazumtirdzniecība    27
12.1.  Mazumtirdzniecības veikalu tipu raksturojums    27
12.2  Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecībā    28
12.3.  Preču izvietojums mazumtirdzniecībā    29
12.4.  Informējošais materiāls veikalā    29
12.5.  Pircēju apkalpošanas serviss    30
13.  Preču virzīšana tirgū metodes    31
  Pielikums    34
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    35
Extract

Uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas. Lai tas varētu veiksmīgi darboties, ir svarīgi iepazīt apkārtējo vidi un novērot tās izmaiņas, lai varētu tai pielāgoties.
Uzņēmuma darbības vidi var iedalīt ārējā - makrovidē un iekšējā - mikrovidē.

Makrovides raksturojums.

Makrovidi ar uzņēmuma spēkiem nav iespējams mainīt, bet būtu ieteicams pielāgoties, jo tās faktori var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību.

Ārējo vidi veido šādi faktori:
1. Ekonomiskais faktors.
Šis ir galvenais faktors, kuram uzņēmumam jāpakļaujas. Pateicoties esošajai ekonomiskajai situācijai Latvijā, SIA x ir spiesta mainīt savu preču sortimentu, iekļaujot tajā preces ar zemākām cenām. Lai nezaudētu klientus, uzņēmums piedāvā dažādas atlaides atsevišķām preču un klientu grupām, kā arī organizē periodiskas akcijas, kuru laikā iespējams iegādāties viena ražotāja produkciju par izdevīgām cenām.
Ekonomiskā situācija arī nosaka to, cik daudz mazumtirdzniecības uzņēmumu pastāvēs šādos apstākļos.

2. Demogrāfiskais faktors.
Uzņēmuma darbību ietekmē arī iedzīvotāju daudzums Latvijā, jo, ja pieaugs patērētāju skaits, pieaugs arī pieprasījums.

3. Kultūras faktors.
Daži uzņēmuma klienti pieder pie konservatīvā tipa cilvēkiem, kam grūti pieņemt jaunas preces. Šos klientus x darbiniekiem nākas īpaši pierunāt, tērējot vairāk laika klientu apkalpošanā. Tomēr ir arī klienti – novatori, kas uzreiz pieņem jaunās preces, bez liekas pierunāšanas preces pirkšanā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register