Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:521928
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Informācija par uzņēmumu   
  Viesnīcas darbības specifika   
  Vadības stils viesnīcā Aldemar Paradise Royal Mare   
  Produktu pārdošanas mehānisms, pārdošanas kanāli   
  Sadarbība ar vietējiem iedzīvotājiem   
  Uzņēmuma personāls   
  Uzņēmuma pakalpojumi, specifika un kvalitāte   
  Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi   
  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums   
  Uzņēmuma piegādāji un sadarbības partneri   
Extract

Laika posmā no 2011. gada 15. maija līdz 2011. gada 30. septembrim Starptautiskās tūrisma un viesmīlības fakultātes students bija ārzemju mācību praksē viesnīcā Aldemar Paradise Royal Mare.
Studiju prakses mērķis ir iepazīt tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmumus, izprast to darbības specifiku un komandas darba nozīmi tajos, attīstīt spēju iekļauties kolektīvā, izprast uzņēmumu struktūru un darbību, prast to analizēt, novērtēt un izstrādāt ieteikumus to uzlabošanai, kā arī apkopot nepieciešamos materiālus prakses atskaitei.
Uzdevumi prakses laikā:
1. Iepazīties ar uzņēmuma darbības specifiku, funkcijām un uzdevumiem.
2. Iepazīties ar uzņēmuma darbības specifiskajiem (noslodze, vidējais uzturēšanās ilgums, vidējais tēriņš) un galvenajiem finanšu rādītājiem (apgrozījums, tā struktūra, izmaksas, peļņa).
3. Iepazīties ar uzņēmuma vadīšanas pamatprincipiem un metodēm.
4. Nostiprināt zināšanas par komercdarbības veikšanai nepieciešamajiem ražošanas resursiem (materiālajiem/personāla)un to efektīvu izmantošanu.
5. Izprast un izvērtēt uzņēmuma produktu pārdošanas mehānismu, iepazīties ar pārdošanas kanāliem (un cenu veidošanu) un klientu piesaistes veidiem.
6. Izprast un novērtēt personāla pienākumus, atbildību un atbilstību ieņemamajam amatam.
7. Apkalpot klientus un prast novērtēt to vēlmes un vajadzības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register