Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:367555
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 39 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  VIESNĪCAS MONIKA CENTRUM HOTELS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Piedāvāto pakalpojumu apjoms    5
1.2.  Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to izmantošana    7
1.2.1.  Cilvēku resursi    7
1.2.2.  Materiālie resursi    7
1.2.3.  Finanšu resursi    7
1.3.  Uzņēmuma vadīšanas (menedžmenta) raksturojums    8
1.4.  Uzņēmuma personāla raksturojums    9
1.5.  Uzņēmuma klienti, to raksturojums    10
1.6.  Uzņēmuma piegādātāji un sadarbības partneri    11
1.7.  Uzņēmuma stiprās un vājās puses    12
1.7.1.  Stiprās puses    12
1.7.2.  Vājās puses    12
2.  UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀS (FINANSIĀLĀS) DARBĪBAS EFEKTIVITĀTE    13
2.1.  Likviditāte    13
2.2.  Apgrozījuma rentabilitāte    13
2.3.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    14
2.4.  Bilance    14
3.  UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS DARBA ORGANIZĀCIJA UN KVALITĀTE    15
3.1.  Darba organizācija    15
3.2.  Darba kvalitāte    15
4.  DARBA RAKSTUROJUMS UZŅĒMUMĀ    17
  SECINĀJUMI    18
  PRIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMA DARBĪBAS UZLABOŠANAI, PILNVEIDOŠANAI    19
  PIELIKUMI    25
Extract

SECINĀJUMI
1. Viesnīcas peļņu sastāda ne tikai izmitināšana, bet arī konferences, tādejādi palielinot viesnīcas noslogojumu arī nesezonā.
2. Visas 5 konferenču zāles ir izremontētas, nodrošina labu aprīkojumu un servisu, piesaistot klientus.
3. Apskatot numurus, autore novēroja, ka dažas mēbeles ir nolietojušās, tās vajadzētu nomainīt, jo tas var ietekmēt viesnīcas novērtējumu.
4. Uzņēmuma galvenās pamatfunkcijas ir kvalitatīvas telpas un profesionāli darbinieki, laba pakalpojuma sniegšanai.
5. Viesnīca jau vairākus gadus sadarbojas ar tiem pašiem piegādātājiem, kuri pierādījuši savu kvalitāti un uzticamību.
6. Monika Centrum hotels sadarbojas ar dažādām privātpersonām un vēstniecībām
7. Viesnīcai ir ļoti laba atrašanās vieta, kas ir viens no galvenajiem faktoriem viesiem, kuri izvēlas apmesties šajā viesnīcā
8. Galvenais faktors viesnīcas sekmīgai darbībai, ir profesionāli pādošanas darbinieki, laicīga informācijas nodošana starp darbiniekiem un viesnīcas dienestiem.
9. Tikai sadarbojotie izcili augstā līmenī var nodrošināt labu servisu un ilglaicīgu pastāvēšanu.
10. Galvenokārt Monika Centrum Hotels viesnīcas izvēli par apmešanās vietu ietekmē atrašanās vieta, pievilcīgā cena un daudzveidīgo pakalpojumu piedāvājums, šajā viesīcā tas viesnīcās ir labā līmenī.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register