Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:319946
 
Evaluation:
Published: 01.06.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3.
3.  Uzņēmuma komercdarbība    9
3.1.  Attīstības stratēģija, statūti, organizatoriskā struktūra    9
3.2.  Preču, pakalpojumu sortiments un ražošanas, darba organizācija    10
3.3.  Operatīvā plānošana. Izejvielas un materiāli    11
3.4.  Budžeta plānošana. Tūrisma sezonalitātes ietekme. Konkurētspēja    12
3.5.  Pēdējā gada bilance, peļņas vai zaudējuma aprēķins, pēdējo 3 gadu finanšu analīze    13
3.6.  LR likumu un regulējošo dokumentu prasību ievērošana    17
4.  Uzņēmuma darbība mārketingā    18
4.1.  Patērētāji. Tirgus izpētes metodes. Konkurenti    18
4.2.  Pakalpojumu sortiments, kvalitāte, apgrozījums    20
4.3.  Sadarbība ar partneriem, piegādātāji. Uzņēmums un tā filiāles    22
4.4.  Pakalpojumu cenas, atlaides, sadale. Pārdošanas formas, reklāma    22
4.5.  Sabiedrisko attiecību veidošana, mārketinga aktivitātes. Uzņēmuma kultūra    24
5.  Vadība, personāla vadība, motivēšana    24
6.  Kopsavilkums    27
7.  Autores darba raksturojums uzņēmumā    29
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Extract

7. Autores darba raksturojums uzņēmumā
Autore prakses laikā Bambaleo bija gan grāmatvedes asistente, gan uzņēmuma vadītājas asistente, kā arī mazliet iepazinās ar virtuves personāla pienākumiem un uzdevumiem.
Asistējot grāmatvedei, autore ieguva zināšanas algu aprēķināšanā, pamatlīdzekļu uzskaitē, kā arī pareizu nodokļu aprēķināšanā un citas noderīgas nianses.
Toties, asistējot Bambaleo vadītājai, autore ieguva zināšanas kā tiek organizēts darba process uzņēmumā, ēdienkartes saskaņošana ar šefpavāru, kā tiek sagatavoti banketa piedāvājumi, kā tiek izstrādāta un realizēta mārketinga stratēģija, kā tiek vadīts uzņēmuma personāls, kā tiek nodrošināta sanitārā un veselības normu ievērošana un citi uzņēmumam nozīmīgi jautājumi.
Visa šī jauniegūtā pieredze ir nozīmīga priekš tālākām autores iespējamām biznesa darbībām, kā arī papildina noderīgas zināšanas priekš diplomdarba izstrādes.

Secinājumi
1. Kafejnīca/bārs ēdināšanas sektorā ir konkurētspējīga gan piedāvājuma kvalitātes ziņā, gan cenu politikas, gan interjera ziņā, kā arī personāla attieksmes ziņā.
2. Bambaleo nav savas sociālo tīklu lapas vai mājaslapas, kā arī pašu veidotas reklāmas (Facebook, Twitter, Draugiem u.c.).
3. Uzņēmums nepiedāvā bezmaksas bezvadu internetu saviem klientiem.
4. Autostāvvieta kafejnīcas/bāra apmeklētājiem ir pieejama tikai ielas garumā, diezgan maza.
5. Visas sezonas ir vienādi noslogotas, jo vasarā ir pieejama vasaras terase ar bērnu laukumiņu, bet ziemā ir vairāk pieprasīti banketi.
6. Iekštelpās bērnu stūrītis ir ļoti mazs un nepārdomāts.
7. Tualetēs nav pieejams zīdaiņu pārtinamais galds.
8. Uzņēmuma personāls ir pretimnākošs, laipns un pieklājīgs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register