-
Prakses atskaite
Practice Reports14 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma vispārīgs raksturojums | 4 |
2. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības un finanšu situācijas izvērtējums | 5 |
3. | Uzņēmumu pakalpojumu raksturojums | 12 |
4. | Civilā, darba un vides aizsardzība uzņēmumā | 13 |
5. | Personāla vadības procesa izvērtējums uzņēmumā | 14 |
6. | Uzņēmumā izmantotās mārketinga stratēģijas | 15 |
7. | Kvalitātes vadības procesa izvērtējums | 16 |
8. | SVID analīze | 17 |
9. | Secinājumi un priekšlikumi | 18 |
10. | Izmantotā literatūra un avotu saraksts | 19 |
9. Secinājumi un priekšlikumi
No darba izriet šādi secinājumi:
1. Lai arī SIA “DACS” tiek uzksatīts par mazu uzņēmumu, tā neto pagrozījums un peļņa ir strauji auguši.
2. Uzņēmums ir likvīds un, jeb kurā momentā var segt īstermiņa saistības.
3. Pakāpeniski tiek izstrādāta uzņēmuma stratēģija, lai visi aktīvi un pasīvi būtu līdzsvarā.
4. Veikals piedāvā pietiekoši lielu preču klāstu, lai spētu konkurēt ar līdzīgiem uzņēmumiem un noturētu savus esošos klientus, kā arī piesaistītu jaunus.
5. Uzņēmums ir izstrādājis visas procedūras un noteikumus, drošai darba videi.
6. SIA “DACS” pārāk maz domā par savu darbinieku motivēšanu.
7. Uzņēmums neapsver iespējas vairāk popularizēt savu uzņēmumu, izmantojot mārketinga pakalpojumus un iespējas.
8. Nav ieviesta kvalitātes vadība, kas liedz iespēju aktualizēt preču klāstu pēc klientu vajadzībām.
No secinājumiem izriet šadi priekšlikumi:
1. Reizi gadā veikt finanšu analīzi, lai noskaidrotu uzņēmuma finansiālo stāvokli.
2. Izveidot darbiniekiem motivācijas programmu, kurā varētu ietvert dzīvības apdrošināšanu un prēmijas par padarīto darbu.
3. Izveidot mājaslapu, kurā ar laiku varētu ieviest internetveikala pakalpojumus.
4. Sniegt klientiem atbalstu, piedāvājot piegādes servisu.
5. Ieviest kvalitātes vadības procesu, izmantojot Deminga apļa sistēmu.
…
Prakse tika izieta lauksaimniecības tehnikas rezerves daļu uzņēmumā SIA “DACS”. Tā kā uzņēmums bija un ir attīstības stadijā, viņi labprāt uzņēma praktikantus, lai veicnātu sava uzņēmuma atpazīstamību. Prakses mērķis – nostiprināt studiju laikā iegūtās teorētiskās zināšanas un praktisko iemaņu apguve un pilnveide. Prakses ilgums bija 8 nedēļas – no 14. aprīļa līdz 08. jūnijam. Darba dienas ilgums no 9:00 līdz 17:00 ar stundu ilgu pārtraukumu pusdienām. Pirmajā dienā tiku iepazīstināts ar visām instrukcijām un drošības noteikumiem un nedaudz iepazinu uzņēmuma ēku. Turpmāko prakses laiku tika doti dažādi uzdevumi saistīti ar uzņēmuma darbību. Galvenie pienākumi prakses laikā bija dokumentu-pavadzīmju kārtošana, klientu apkalpošana, preču saņēmšana un izvietošana. Nedaudz tika palīdzēts grāmatvedības nodaļā ar dokumentu iesiešanu un dokumentu aprites nodrošināšanu, rēķinu reģistrēšanu. Savā prakses pārskatā apkopoju prakses laikā iegūtās zināšans par uzņēmuma SIA “DACS” iekšējo darbību.
- Kvalifikācijas prakses atskaite
-
Prakses atskaite
Practice Reports14 Marketing, Advertising, Business, Management
- Prakses atskaite komercdarbībā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university87
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Practice Reports for university17
-
Mārketinga prakses atskaite
Practice Reports for university28
-
Pārdošanas prakses atskaite
Practice Reports for university36
-
Mārketinga prakses atskaite
Practice Reports for university17