Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:943152
 
Evaluation:
Published: 15.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    4
2.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības un finanšu situācijas izvērtējums    5
3.  Uzņēmumu pakalpojumu raksturojums    12
4.  Civilā, darba un vides aizsardzība uzņēmumā    13
5.  Personāla vadības procesa izvērtējums uzņēmumā    14
6.  Uzņēmumā izmantotās mārketinga stratēģijas    15
7.  Kvalitātes vadības procesa izvērtējums    16
8.  SVID analīze    17
9.  Secinājumi un priekšlikumi    18
10.  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    19
Extract

9. Secinājumi un priekšlikumi
No darba izriet šādi secinājumi:
1. Lai arī SIA “DACS” tiek uzksatīts par mazu uzņēmumu, tā neto pagrozījums un peļņa ir strauji auguši.
2. Uzņēmums ir likvīds un, jeb kurā momentā var segt īstermiņa saistības.
3. Pakāpeniski tiek izstrādāta uzņēmuma stratēģija, lai visi aktīvi un pasīvi būtu līdzsvarā.
4. Veikals piedāvā pietiekoši lielu preču klāstu, lai spētu konkurēt ar līdzīgiem uzņēmumiem un noturētu savus esošos klientus, kā arī piesaistītu jaunus.
5. Uzņēmums ir izstrādājis visas procedūras un noteikumus, drošai darba videi.
6. SIA “DACS” pārāk maz domā par savu darbinieku motivēšanu.
7. Uzņēmums neapsver iespējas vairāk popularizēt savu uzņēmumu, izmantojot mārketinga pakalpojumus un iespējas.
8. Nav ieviesta kvalitātes vadība, kas liedz iespēju aktualizēt preču klāstu pēc klientu vajadzībām.

No secinājumiem izriet šadi priekšlikumi:
1. Reizi gadā veikt finanšu analīzi, lai noskaidrotu uzņēmuma finansiālo stāvokli.
2. Izveidot darbiniekiem motivācijas programmu, kurā varētu ietvert dzīvības apdrošināšanu un prēmijas par padarīto darbu.
3. Izveidot mājaslapu, kurā ar laiku varētu ieviest internetveikala pakalpojumus.
4. Sniegt klientiem atbalstu, piedāvājot piegādes servisu.
5. Ieviest kvalitātes vadības procesu, izmantojot Deminga apļa sistēmu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register