-
Prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA "Mācību un konsultāciju centrs ABC" | 4 |
1.1. | Raksturot uzņēmējdarbības formu. Darbības veidi un to raksturojums | 4 |
1.2. | Minēt likumdošanas normatīvos aktus, kuri ir būtiski, vadot uzņēmuma darbu | 6 |
2. | „Mācību un konsultāciju centra ABC” iekšējā vide | 7 |
2.1. | Raksturot „Mācību un konsultāciju centra ABC” organizatorisko struktūru. Raksturot vadības līmeņus un stilus | 8 |
2.2. | Raksturot informācijas apmaiņas sistēmas | 9 |
2.3. | Raksturot visu līmeņu vadītāju amata un darba pienākumus. Salīdzināt tradicionālo pienākumu aprakstus ar uzņēmuma vadītāju aprakstu pienākumiem un funkcijām | 10 |
2.4. | Analizēt „Mācību un konsultācju centra ABC” darba organizēšanu, vadīšanu un kontroli. Iepazīties ar darba kvalitātes mērīšanas mehānismu. Raksturot uzņēmuma darbinieku motivācijas veidošanu un veicināšanas mehānismus | 11 |
2.5. | Iepazīties ar „Mācību un konsultāciju centra ABC” darbinieku atlases pamatprincipiem. Iepazīties ar darba līgumu formu un darba pienākumu aprakstiem | 11 |
3. | Darbinieku izglītība, profesionālā izaugsme un rezultivitātes fiksēšana | 12 |
3.1. | Iepazīties ar darbinieku izglītības pilnveidošanas pasākumiem. Iepazīties ar profesionālās izaugsmes pasākumu plāna izstrādi uzņēmumā | 12 |
3.2. | Iepazīties ar procesa rezultivitātes dinamikas fiksēšanu, kontroli un vadīšanu | 12 |
4. | „Mācību un konsultāciju centra ABC” SVID analīze un stratēģija | 13 |
4.1. | Iepazīties ar stratēģiskā plāna izstrādi un pilnveidošnas mehānismu. Veikt SVID analīzi. Izveidot SVID matricu. | 13 |
4.2. | Izstrādāt stratēģiskos virzienus. Izstrādāt pasākumu kompeksu vadības struktūras pilnveidošanai. Sniegt priekšlikumus tālākai attīstībai | 14 |
Pielikums | 18 |
4.2. IZSTRĀDĀT STRATĒĢISKOS VIRZIENUS. IZSTRĀDĀT PASĀKUMU KOMPLEKSU VADĪBAS STRUKTŪRAS PILNVEIDOŠANAI. SNIEGT PRIEKŠLIKUMUS TĀLĀKAI ATTĪSTĪBAI
Stratēģisko virzienu izstrādāšana uzņēmumam ļauj būt uzņēmuma attīstības iniciatoram, nevis noskatīties uz uzņēmuma darbību no malas. Lai izveidotu stratēģiskos virzienus, katram uzņēmumam jāapzinās savi mērķi, kurus sasniegt. Bez mērķiem mūsdienās neviens uzņēmums nav vēl pastāvējis. Katrs uzņēmums savus stratēģiskos planus veido, izejot no saviem mērķiem. Vienīgais priekšnosacījums ir tas, ka mērķiem jābūt adekvātiem konrētajai tirgus situācijai. Efektīva strātēģiskā plānošana notiek sapulču variantā ar struktūrvienību vadītājiem. Ja stratēģiskā plāna izveidē piedalās nodaļu vadītāji, tad tiek palielināta iespēja, ka tiks īstenots:
- vadītāju veiksmīga komunikācija ikdienā
- vadītāju saliedētība
- vienotu mērķu veiksmīga ieviešana.
Autore prakses laikā nenovēroja, ka vadītāji būtu saliedēti un ieinteresēti atbalsīt un palīdzēt studeniem, kuri iziet praksi uzņēmumā, kā rezultātā stratēģisko virzienu izstrāde tika veikta vienpersoniski, izejot no prakses atskaitē uzrakstītā. Par pamatu stratēģisko virzienu izstrādē tiks ņemta iepriekšējā nodaļā izstrādātā SVID analīze.
SIA „Mācību un konsultāciju centra ABC” mērķis ir īstenot, kvalitatīvas, profesionālās tālākizglītības, profesionālās pilnveides un pieaugušo neformālās izglītības programmas un interešu izglītības programmas. SIA „Mācību un konsultāciju centra ABC” stratēģiskā plāna mērķis ir izveidot ABC par atpazīstamu mācību iestādi.
Stratēģisko virzienu izstrāde tiek attēlota tabulas veidā.
…
Ievads 1. SIA "Mācību un konsultāciju centrs ABC" 1.1. Raksturot uzņēmējdarbības formu. Darbības veidi un to raksturojums 1.2. Minēt likumdošanas normatīvos aktus, kuri ir būtiski, vadot uzņēmuma darbu 2. „Mācību un konsultāciju centra ABC” iekšējā vide 2.1. Raksturot „Mācību un konsultāciju centra ABC” organizatorisko struktūru. Raksturot vadības līmeņus un stilus 2.2. Raksturot informācijas apmaiņas sistēmas 2.3. Raksturot visu līmeņu vadītāju amata un darba pienākumus. Salīdzināt tradicionālo pienākumu aprakstus ar uzņēmuma vadītāju aprakstu pienākumiem un funkcijām 2.4. Analizēt „Mācību un konsultācju centra ABC” darba organizēšanu, vadīšanu un kontroli. Iepazīties ar darba kvalitātes mērīšanas mehānismu. Raksturot uzņēmuma darbinieku motivācijas veidošanu un veicināšanas mehānismus 2.5. Iepazīties ar „Mācību un konsultāciju centra ABC” darbinieku atlases pamatprincipiem. Iepazīties ar darba līgumu formu un darba pienākumu aprakstiem 3. Darbinieku izglītība, profesionālā izaugsme un rezultivitātes fiksēšana 3.1. Iepazīties ar darbinieku izglītības pilnveidošanas pasākumiem. Iepazīties ar profesionālās izaugsmes pasākumu plāna izstrādi uzņēmumā 3.2. Iepazīties ar procesa rezultivitātes dinamikas fiksēšanu, kontroli un vadīšanu 4. „Mācību un konsultāciju centra ABC” SVID analīze un stratēģija 4.1. Iepazīties ar stratēģiskā plāna izstrādi un pilnveidošnas mehānismu. Veikt SVID analīzi. Izveidot SVID matricu. 4.2. Izstrādāt stratēģiskos virzienus. Izstrādāt pasākumu kompeksu vadības struktūras pilnveidošanai. Sniegt priekšlikumus tālākai attīstībai Pielikumi
- Prakses atskaite
- Prakses atskaite civiltiesībās un komerctiesībās - SIA "V"
- Prakses atskaite komercdarbībā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite komercdarbībā
Practice Reports for university13
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university87
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Practice Reports for university17
-
Pārdošanas prakses atskaite
Practice Reports for university36
-
Prakses atskaite
Practice Reports for university10