Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:347886
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.03.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Konspekti logopēdiskai nodarbībai pirmsskolā    4
  Korekcijas darba plāns pirmsskolā    17
  Bērna runas/valodas izpēte pirmsskolas vecumā    18
  1.diena    37
  2.diena    39
  3.diena    42
  4.diena    44
  5.diena    47
  6.diena    48
  7.diena    50
  8.diena    53
  9.diena    55
  10.diena    58
  11.diena    60
  12.diena    63
  13.diena    64
  14.diena    67
  15.diena    69
  Prakses pašanalīze    72
Extract

Prakses pašnovērtējums
Otrā prakse man sagādāja prieku un ļāva pārliecināties par savām spējām. Ar lielu ieinteresētību vēroju šīs nodarbības un vadīju savas nodarbības. Tās bija ļoti interesantas un reizē arī izglītojošas. Iepazinu logopēdes darba metodes, paņēmienus un logopēdiski koriģējošo darbu, veicot bērna runas un valodas korekciju, kā arī iepazinos ar nodarbībās izmantotajiem materiāliem. Pamācoši bija vērot logopēdes sadarbību ar bērniem, pirmskolas pedagogiem, kā arī ar vecākiem. Patika, ka logopēde ir ļoti toleranta, pozitīvi noskaņota, empātiska, rotaļīga, bet tai pašā laikā prasīga.
Vērojot logopēdes darbību, secināju, ka skaņu izrunas traucējumu korekcija dos labākus rezultātus, strādājot ar bērnu individuāli. Izņēmums ir grupu nodarbības, kuru laikā novēro bērna runas un valodas attīstību, kā arī secina bērna sadarbības, valodu pielietojuma prasmes.
Prakses laikā gan vērojot, gan vadot nodarbības sapratu, ka izmantotajiem materiāliem ir jābūt daudzveidīgiem, regulāri tie jāpapildina atbilstoši bērna vecumposmam un spējām. Metožu daudzveidība valodas un runas korekcijā ir ļoti būtisks aspekts, lai bērnā radītu motivāciju un ieinteresētību darboties pēc iespējas kvalitatīvāk.
Liela nozīme ir pedagoga izdomai un radošajām spējām, kā arī prasmei plānot un organizēt nodarbību, un tas ir pa spēkam tikai augsti izglītotam un profesionālam pedagogam. Viennozīmīgi par to liecināja manas prakses vadītājas ilgstošā darba pieredze logopēdes jomā. Katra nodarbība, manuprāt, bija ļoti labi saplānota konkrētam bērnam. Logopēde jau zināja, kuri bērni apmeklēs nodarbības.
Iepazīstot dokomentāciju, secināju, ka ir ieguldīts liels darbs katra bērna individuālai izpētei. Katram bērnam tiek veidota mape.
Prakses laikā secināju, ka apmēram 25% – 30% pirmsskolas sagatavošanas grupas bērniem ir nepieciešama skaņu izrunas korekcija.
Prakses laikā gūtie priekšstati noteikti noderēs strādājot par logopēdi pirmsskolas iestādē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1377153
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register