Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:629311
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.09.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komercsabiedrības vispārējs raksturojums    4
2.  Komercsabiedrības vadīšana    9
2.1.  Organizācijas vadīšana    9
2.2.  Stratēģiskā vadīšana komercsabiedrībā    11
2.3.  Projektu vadīšana komercsabiedrībā    21
2.4.  Vadības grāmatvedība bankā    23
3.  Banku vadība un risku pārvaldība    27
3.1.  Kapitāla struktūra Nordea    29
3.2.  Aktīvās un pasīvās operācijas    31
3.3.  Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas politika    33
3.4.  Rentabilitātes rādītāji (ROE, ROA)    35
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Bibliogrāfiskais norāžu saraksts    39
  Pielikumi    40
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Darba gaitā tika izvirzīti sekojoši secinājumi:
1. Nordea bankas Latvijā tirgus daļa ir aptuveni 10,7% un ir piektā lielākā Latvijas banka pēc aktīviem, ceturtā lielākā banka mājsaimniecību kreditēšanā un trešā lielākā banka uzņēmumu kreditēšanā ar aptuveni 100 000 lielu klientu bāzi.
2. Nordea tiecas uz personāla pārvaldi arī, pēc iespējas, vienkāršāku vadības modeli, kas nozīmē izskaust liekus vadības līmeņus vienas struktūrvienības ietvaros, kas atvieglo informācijas plūsmu pa vadības līmeņiem.
3. Nordea banka savā darbībā lielu uzmanību vērš korporatīvās sociālās atbildības īstenošanai, ko pozicionē, kā labu biznesa praksi, kas demonstrē uzņēmuma vērtības un principus, parādot to, ka uzņēmums brīvprātīgi ir iekļāvis sociālās, vides un cilvēktiesību vērtības savā ikdienas darbībā un attiecībās ar iesaistītajām pusēm.
4. Lai kļūtu par organizācijas stratēģisko vadītāju, jāiziet vairāki vadītāju līmeņi – jābūt nodaļas vadītājam, departamenta vadītājam, visbeidzot vadītāja vadītājam.
5. Bankas konkurētspējīgā priekšrocība ir atbilstība Latvijas, Eiropas un citām noteiktajām normatīvo aktu normām un prasībām. Par to tiek komunicēts gan ar darbiniekiem, gan klientiem, kas savukārt var justies droši par saviem naudas līdzekļiem un dažādiem pakalpojumiem, ko tie izvēlējušies un lieto. Tādejādi tiek radīta arī uzticība no klientu un akcionāru puses.
6. Divu gadu laikā 25% Nordea klientu konsultāciju Baltijas valstīs notiks attālināti – Nordea banka ieviesa pirmā šāda veida pakalpojumu Latvijā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register