-
Prakses pārskats personāla vadībā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | SALNAVAS PAGASTA PADOMES ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA | 4 |
2. | DARBA DROŠĪBA UN IEKŠĒJĀS KĀRTĪBAS NOTEIKUMI | 5 |
3. | DARBA KĀRTĪBAS NOTEIKUMI | 7 |
4. | PERSONĀLA NODAĻAS FUNKCIJAS UN TO DARBINIEKU AMATU APRAKSTI | 8 |
5. | PERSONĀLA PLĀNOŠANA | 11 |
6. | PERSONĀLA APMĀCĪBAS SISTĒMA | 13 |
7. | PERSONĀLA ATLASES PROCESA ORGANIZĒŠANA UN NORISE | 14 |
8. | PERSONĀLLIETVEDĪBAS DOKUMENTI | 16 |
9. | DARBINIEKU NOVĒRTĒŠANAS SISTĒMA UN DARBA IZPILDES KVALITĀTE | 20 |
10. | MOTIVĀCIJAS VEIDOŠANAS UN PILNVEIDOŠANAS SISTĒMA | 21 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 22 | |
PIELIKUMI | 24 |
IEVADS
Laikā no 2009. gada 01.jūnija līdz 25. septembrim tika veikta studiju programmas „Cilvēku resursu vadība” praksi. Izraudzītā prakses vieta bija arī mana nu jau 10 gadus ilgā darbavieta Salnavas pagasta padomē, kas līdz 2009.gada 31.jūlijam atradās Ludzas rajonā, bet tagad jau Kārsavas novadā. Pēc administratīvi teritoriālās reformas Kārsavas novadā apvienojās 5 pašvaldības un 1 pilsēta. Salnavas pagasta padomei ar 2009.gada 01.augustu ir mainīts nosaukums – Kārsavas novada Salnavas pagasta pārvalde un līdz ar visām pārmaiņām tā ir ieguvusi arī jaunu vadītāju, kura pēc 01.08.2009. kļuva arī par manu jauno prakses vadītāju.
Koledžā tiek iegūtas lielākoties teorētiskās zināšanas, bet praksē mēs papildinām, pilnveidojam un attīstām savas iemaņas un prasmes. Apgūstot teorētiski dažreiz lietas netiek līdz galam izprastas, tāpēc ir nepieciešama prakse, kur mēs ar šīm lietām varam sastapties praktiski un izprast šo lietu būtību. Prakse viennozīmīgi palīdz nostiprināt un pilnveidot savas zināšanas.
Prakses atskaitē tika analizēti visi jautājumi ar kuriem iepazinos prakses vietā.
Prakses mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas personāla vadībā kā cilvēkresursu speciālistam, izmantojot studiju laikā iegūtās teorētiskās zināšanas un prasmes. Nostiprināt izpratni par personāla daļas darbību, mērķiem un funkcijām. Piedalīties personāla daļas darbā.
1. SALNAVAS PAGASTA PADOMES ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA
Atbilstoši likumam “Par pašvaldībām”, lai veiktu savas funkcijas, pašvaldībām ir tiesības izveidot pašvaldību institūcijas, aģentūras un uzņēmumus, piedalīties ar saviem līdzekļiem publiskās – privātās kompānijās, slēgt līgumus ar privāto sektoru par atsevišķu pašvaldībām uzlikto funkciju izpildes uzticēšanu privātajam sektoram, sadarboties ar citām pašvaldībām, privatizēt pašvaldību objektus utt. Pašvaldību likumā nav noteikti ierobežojumi pašvaldību organizatorisko struktūru veidošanai. Organizatorisko struktūru nosaka pašvaldības nolikumā, kuru apstiprina pašvaldības dome (padome). Salnavas pagasta padomes saistošie noteikumi „"Salnavas pagasta pašvaldības nolikums " apskatāms pielikumā Nr.1.
Republikas pilsētu un lielāko rajona pilsētu pašvaldībās parasti izveido departamentus un nodaļas. Šāds iedalījums parasti neeksistē pagastu pašvaldībās, jo lielākajā daļā pagastu tajās administratīvais personāls nepārsniedz 5 – 7 cilvēkus. Katrai pašvaldību institūcijai, aģentūrai un uzņēmumam ir sava iekšējā organizatoriskā struktūra.
Salnavas pagasta padomē ir ievēlēti un strādā 7 deputāti.
Salnavas pagasta struktūras shēma ir pieejama Salnavas pagasta mājas lapā un apskatāma Pielikumā Nr.2.
Lai nodrošinātu pieņemto lēmumu realizāciju, Salnavas pagasta padomē strādā 56 darbinieki – t.sk. 1 pašvaldības vadītājs, 5 pašvaldības iestāžu vadītāji, 1 galvenais speciālists, 21 speciālisti, un 28 tehniskie darbinieki. Lai sekmīgāk veiktos darbs pagastā, ir izveidotas 5 struktūrvienības, kas plāno, vada un koordinē darbu katra savā jomā.
Pēc 2009.gada 6.jūnija pašvaldību vēlēšanām un administratīvi teritoriālās reformas Kārsavas novada organizatoriskā struktūra tika izveidota tā, lai nodrošinātu visu pašvaldību pārvalžu pastāvīgo funkciju efektīvu izpildi.
…
Atbilstoši likumam “Par pašvaldībām”, lai veiktu savas funkcijas, pašvaldībām ir tiesības izveidot pašvaldību institūcijas, aģentūras un uzņēmumus, piedalīties ar saviem līdzekļiem publiskās – privātās kompānijās, slēgt līgumus ar privāto sektoru par atsevišķu pašvaldībām uzlikto funkciju izpildes uzticēšanu privātajam sektoram, sadarboties ar citām pašvaldībām, privatizēt pašvaldību objektus utt. Pašvaldību likumā nav noteikti ierobežojumi pašvaldību organizatorisko struktūru veidošanai. Organizatorisko struktūru nosaka pašvaldības nolikumā, kuru apstiprina pašvaldības dome (padome).
- Prakse Valsts ieņēmumu dienestā
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Practice Reports10 Business, Marketing, Advertising, Management
- Prakses pārskats personāla vadībā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakse Valsts ieņēmumu dienestā
Practice Reports for university37
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Practice Reports for university10
-
Profesionālās prakses pārskats
Practice Reports for university48
-
Sekretāres prakses atskaite
Practice Reports for university66
-
Prakses atskaite "SEB Latvijas Unibanka"
Practice Reports for university31