Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:108578
 
Evaluation:
Published: 05.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
Iepazīšanās ar uzņēmumu    4
Uzģēmuma ģeogrāfiskās vietas novērtējums    5
Uzņēmuma struktūra    7
Produkcijas realizācijas izmaksas    8
Sortiments un dzīves cikls    9
Jaunievedumi produkcijas sortimentā    10
Cenu politika uzņēmumā    11
Tirdzniecības formu novērtējums    12
Mārketinga nodaļas fonkcionalitāte    13
10  Agrimatco Latvia Tirgus segments    14
11  Klientu analīze    15
12  Konkurentu analīze    16
13  Agrimatco atpazīstamība    17
14  SECINĀJUMI    18
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    19
Extract

Prakses vieta: SIA Agrimatco Latvia (Tīraines ielā 5c, Rīga)
Prakses laiks: 23.05.2011 - 11.06.2011 (3 nedēļas)
Profesionālās prakses mērķis: Tirgvedības teorētisko zināšanu nostiprināšana, dažādu tirgvedības metožu, stratēģiju un tirgus apgūšanas paņēmienu praktiskā izpēte.
Veicamie uzdevumi:
1.Iepazīties ar uzņēmuma galvenajiem saimnieciski ekonomiskajiem rādītājiem;
2.No tirgus piekļuves viedokļa novērtēt uzņēmuma atrašanās vietu;
3.Izvērtēt uzņēmuma organizatorisko struktūru un mārketinga nodaļas vai speciālistu vietu tajā;
4.Iepazīties ar produkcijas realizācijas izmaksu uzskaiti uzņēmuma grāmatvedībā un novērtēt to;
5.Novērtēt produkta vai pakalpojuma sortimentu un dzīves ciklu;
6.Novērtēt preču atjaunošanas un jaunievedumu politiku;
7.Izvērtēt preču cenas, atlaides un to veidošanas politiku;
8.Novērtēt pārdošanas formas un to efektivitāti;
9.Novērtēt uzņēmumā veicamās mārketinga funkcijas un to izpildījumu;
10.Noteikt un novērtēt uzņēmuma mērķtirgu un tirgus segmenta lielumu;
11.Noteikt un izvērtēt uzņēmuma klientus un mērķauditoriju;
12.Noteikt un izvērtēt uzņēmuma konkurentus un konkurētspēju;
13.Novērtēt uzņēmuma publicitāti veiktos reklāmas pasākumus un to efektivitāti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1319865
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register