Prakses vieta: SIA Agrimatco Latvia (Tīraines ielā 5c, Rīga)
Prakses laiks: 23.05.2011 - 11.06.2011 (3 nedēļas)
Profesionālās prakses mērķis: Tirgvedības teorētisko zināšanu nostiprināšana, dažādu tirgvedības metožu, stratēģiju un tirgus apgūšanas paņēmienu praktiskā izpēte.
Veicamie uzdevumi:
1.Iepazīties ar uzņēmuma galvenajiem saimnieciski ekonomiskajiem rādītājiem;
2.No tirgus piekļuves viedokļa novērtēt uzņēmuma atrašanās vietu;
3.Izvērtēt uzņēmuma organizatorisko struktūru un mārketinga nodaļas vai speciālistu vietu tajā;
4.Iepazīties ar produkcijas realizācijas izmaksu uzskaiti uzņēmuma grāmatvedībā un novērtēt to;
5.Novērtēt produkta vai pakalpojuma sortimentu un dzīves ciklu;
6.Novērtēt preču atjaunošanas un jaunievedumu politiku;
7.Izvērtēt preču cenas, atlaides un to veidošanas politiku;
8.Novērtēt pārdošanas formas un to efektivitāti;
9.Novērtēt uzņēmumā veicamās mārketinga funkcijas un to izpildījumu;
10.Noteikt un novērtēt uzņēmuma mērķtirgu un tirgus segmenta lielumu;
11.Noteikt un izvērtēt uzņēmuma klientus un mērķauditoriju;
12.Noteikt un izvērtēt uzņēmuma konkurentus un konkurētspēju;
13.Novērtēt uzņēmuma publicitāti veiktos reklāmas pasākumus un to efektivitāti.…