Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:886086
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  VISPĀRĪGAS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU    8
1.1.  Darba laiki atpūtas kompleksā    9
1.2.  Viesu apkalpošanas shēma restorānā    10
1.3.  Viesnīca un atpūtas komplekss ir privāts uzņēmums, kuru mērķgrupa    11
2.  PERSONĀLS    12
2.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    12
2.2.  Darbinieku atlase, pieņemšana darbā un atlaišana    12
2.3.  Amata apraksti    14
2.4.  Iekšējās kārtības noteikumi    15
2.5.  Apmācība un instruktāža, pārkvalifikācija un kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumi    16
2.6.  Darba aizsardzība    17
2.7.  Sanitāri higiēniskās prasības uzņēmumā    23
3.  VADĪBAS DARBA PLĀNOŠANA    27
3.1.  Vadības darbā pielietotās metodes    27
3.2.  Vadības darba plānošana un organizēšana (viesnīcā un restorānā)    28
3.3.  Komunikācijas starp dienestiem, struktūrvienībām    29
3.4.  Ražošanas potenciāls, apjomi, to dinamika    29
3.5.  Darba ražīguma rādītāji, to analīze    30
3.6.  Plānošanas periodi, to izvērtējums    31
3.7.  Atzinība un sodi    31
4.  KVALITĀTES STANDARTI UZŅĒMUMĀ    32
4.1.  Ēdināšanas uzņēmuma ražošanas tehniskā dokumentācija    32
4.2.  Paškontroles sistēmas dokumentācija    33
4.3.  Līgumu slēgšana ar pakalpojumu sniedzējiem    34
4.4.  Viesnīcas atbilstības izvērtējums pēc Latvijas viesnīcu atbilstības standartiem    34
4.5.  Aptaujas apmeklētāju viedokļa noskaidrošanai    35
5.  MĀRKETINGA PASĀKUMI    36
6.  SADARBĪBA AR CITIEM UZŅĒMUMIEM UN ORGANIZĀCIJĀM    38
7.  FINANSU VADĪBA    39
7.1.  Mainīgās un fiksētās izmaksas atpūtas kompleksā „xx”    39
7.2.  Ieņēmuma un izdevuma budžets uzņēmumā    39
7.3.  Cenu ietekmējošie faktori    41
  Individuālais uzdevums    42
  Secinājumi un priekšlikumi    43
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    45
Extract

Nepietiek iegūt teorētiskās zināšanas augstskolā, lai būtu gatavs startēt darba tirgū attiecīgajā nozarē, tādēļ jāizstrādā arī mācību prakses, jāiepazīstas un jānostiprina savas zināšanas dažādos viesmīlības un ēdināšanas uzņēmumos, lai vēlāk varētu pilnveidot praktiskās iemaņas un iegūtās iemaņas vēlāk pielietot savā darbā, piedāvājot klientiem kvalitatīvu pakalpojumu.
Par prakses vietu izvēlējos SIA „xxx” atpūtas kompleksu „xxx”, kas atrodas xxx, un, kuras laipnie un atsaucīgie īpašnieki un vadītāja labprāt dalījās biznesa un uzņēmuma vadības, kā arī viesu uzņemšanas un apkalpošanas noslēpumos.
Prakses mērķis ir apgūt ēdināšanas, viesnīcu vadību, darba organizāciju, analizējot viesnīcas vadības darbu.
Lai sasniegtu mērķi, tika izvirzīti šādi prakses uzdevumi:
Iepazīties ar uzņēmumu;
Apskatīt vadības darba plānošanu un personāla vadību;
Apskatīt kvalitātes standartus uzņēmumā;
Apskatīt mārketinga pasākumus;
Izpētīt sadarbību ar citiem uzņēmumiem;
Apskatīt finanšu vadību uzņēmumā.
Lai sasniegtu prakses mērķi un veiktu prakses uzdevumus, bija jāizmanto zināšanas, kas iegūtas teorētiski studiju priekšmetos – uzņēmējdarbības pamati, viesnīcu un ēdināšanas vadību, grāmatvedību, informātiku, biznesa plānošanu un statistiku, ražošanas organizāciju, personālvadību, cilvēka aizsardzību un kvalitātes vadības pamatus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register