Practice Reports
Humanities
Pedagogy
Programmas "Sociālo zinību skolotājs" kvalifikācijas prakse-
Programmas "Sociālo zinību skolotājs" kvalifikācijas prakse
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 5 | |
PRAKSES DARBA GRAFIKS | 6 | |
VADĪTĀS STUNDAS | 10 | |
PIRMĀS STUNDAS ANALĪZE | 10 | |
PIRMĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS | 12 | |
OTRĀS STUNDAS ANALĪZE | 17 | |
OTRĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS | 19 | |
TREŠĀS STUNDAS ANALĪZE | 24 | |
TREŠĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS | 25 | |
CETURTĀS STUNDAS ANALĪZE | 30 | |
CETURTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS | 32 | |
PIEKTĀS STUNDAS ANALĪZE | 36 | |
PIEKTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS | 37 | |
SESTĀS STUNDAS ANALĪZE | 41 | |
SESTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS | 42 | |
SEPTĪTĀS STUNDAS ANALĪZE | 48 | |
SEPTĪTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS | 49 | |
ASTOTĀS STUNDAS ANALĪZE | 55 | |
ASTOTĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS | 56 | |
DEVĪTĀS STUNDAS ANALĪZE | 62 | |
DESMITĀS STUNDAS ANALĪZE | 63 | |
DESMITĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS | 64 | |
VIENPADSMITĀS STUNDAS ANALĪZE | 78 | |
VIENPADSMITĀS STUNDAS PLĀNS UN KONSPEKSTS | 79 | |
HOSPITĒTĀ STUNDA NR.1 | 81 | |
HOSPITĒTĀ STUNDA NR.2 | 82 | |
HOSPITĒTĀ STUNDA NR.3 | 83 | |
HOSPITĒTĀ STUNDA NR.4 | 84 | |
HOSPITĒTĀ STUNDA NR.5 | 85 | |
SECINĀJUMI | 86 |
Gatavojot stundu, galvenokārt vadījos skolēnu interesēs. Veidoju stundu tā, lai skolēniem būtu interesanti un darbā iesaistītos visi klasē esošie skolēni.
Pirmo stundu es vadīju septītajā klasē, ētikas priekšmetā. Stundas temats ir “prieks un bēdas”. Šis temats atbilsts pamatizglītības standartam un šīs klases prasībām. Stundas mērķis ir radīt skolēnos priekšstatu par to, kas ir prieks un, kas ir bēdas. Izejot no stundā izvirzītā mērķa, izdalīju četrus uzdevumus, kas jāveic mācību stundas laikā:
1.Kopīgi ar skolēniem noskaidrot prieka izpausmes;
2.Izvērtēt prieka un bēdu izpausmi cilvēkos;
3.Pildot praktisku uzdevumu, radīt skolēnos priekšstatu par to, ka prieka avoti var būt dažādi;
4.Uzdot mājās patstāvīgi uzrakstīt eseju, pēc dotajiem tematiem;
Šajā klasē skolēni ir ļoti dažādi. Citi ir aktīvi, citi pavisam klusi, tādēļ galvenokārt izmantoju jautājumu metodi un praktiskos darbus, kurus vēlāk izrunājam. Šīs metodes dod iespēju izteikties ne tikai aktīvajiem skolēniem, bet arī tiem, kas parasti klusē. Uzdodot jautājumus un izrunājot praktiskos darbus, sākumā ļauju izteikties tiem skolēniem, kas to vēlas darīt, bet tiem skolēniem, kas paši nepiesakās, lūdzu arī izteikt savas domas, vismaz pāris vārdos. Šai stundai pārsvarā izmantoju uzdevumus un jautājumus no grāmatām:
K. Burāne, I. Rocēna “Praktiskā ētika”, skolēnu burtnīca, Jāņa Rozes apgāds, 1998
K. Burāne, I. Rocēna “Praktiskā ētika”, skolēnu grāmata, Jāņa Rozes apgāds, 1998
Stundas laikā veiksmīgi realizēju izvirzīto mērķi un no tā izrietošos uzdevumus. Stundas laikā atkāpes no plāna netika veiktas, kā arī nebija neparedzētu grūtību stundas norisē. Skolēni darbojas ļoti aktīvi un manuprāt mācību metodes izvēlējos ļoti veiksmīgi. Viens stundas trūkums bija tas, ka neparedzēju, ka skolēni ātri veiks uzdotos uzdevumu. Un stundas beigās palika pāri apmēram piecas minūtes līdz zvanam. Šo laiku aizpildīju, izskaidrojot skolēniem mājas darbu, kā arī tā vērtēšanas kritērijus.…
Šis darbs sastāv gan no hospitēto, gan arī no vadīto stundu analīzēm. Darbā ir iekļauti stundu plāni un stundā izmantojamie mācību materiāli un veidotās darba lapas.
- Kvalifikācijas prakse pirmsskolā
- Pedagoģiskā prakse pirmsskolā
- Programmas "Sociālo zinību skolotājs" kvalifikācijas prakse
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kvalifikācijas prakse pirmsskolā
Practice Reports for university42
-
Valsts kvalifikācijas prakse mājmācībā
Practice Reports for university45
-
Sociālo zinību skolotājs pamatskolā
Practice Reports for university65
-
Kvalifikācijas prakse informātikā
Practice Reports for university34
-
Kvalifikācijas prakse sākumskolā
Practice Reports for university68