Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:876568
 
Evaluation:
Published: 30.08.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA "SMARTLYNX AIRLINES" DARBĪBAS JOMAS UN KLIENTU APKALPOŠANAS ANALĪZE    5
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas apraksts    5
1.2.  Uzņēmuma "Smartlynx Airlines" darbības jomas analīze    6
1.3.  Uzņēmuma "Smartlynx Airlines" klientu apkalpošanas analīze    7
2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU ANALĪZE UZŅĒMUMĀ "SMARTLYNX AIRLINES"    9
  SECINĀJUMI    13
  PRIEKŠLIKUMI    15
3.  MAĢISTRA DARBA TĒMAS AKTUALITĀTES PAMATOJUMS    16
  SECINĀJUMI    23
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    25
  PIELIKUMS    26
Extract

SECINĀJUMI
1. Lai gan uzņēmums "Smartlynx Airlines" darbojas aviācijas biznesā jau 25 gadus, sabiedrisko attiecību departaments tika izveidots tikai 2016. gada rudenī, kas liecina, ka, uzņēmumam strauji paplašinoties, ir nepieciešams cilvēks, kas organizēs uzņēmuma komunikāciju.
2. Uzņēmums "Smartlynx Airlines" ir iekarojis savu vietu aviācijā, taču Latvijas sabiedrība nav informēta par uzņēmumu kā darba devēju, jo nav veiktas sabiedrisko attiecību aktivitātes darba devēja tēla veidošanā.
3. Tā kā globāli aviācijas tirgū trūkst aptuveni 8000 pilotu, uzņēmumam "Smartlynx Airlines" ir jāstrādā pie sava darba devēja tēla veidošanas stratēģijas, lai spētu piesaistīt profesionālu darba spēku.
4. Šobrīd uzņēmumā "Smartlynx Airlines" nav veikta sabiedrisko attiecību efektivitātes novērtēšana, taču tam par bāzi varēs kalpot darba autores maģistra darba pētījums.
5. Tā kā uzņēmuma "Smartlynx Airlines" darbība pēdējo 3 gadu laikā ir ar peļņas pieaugumu, tad var secināt, ka klientu apkalpošanas stratēģija ir atbilstoša uzņēmumam.
6. Uzņēmumam "Smartlynx Airlines" ir izveidota profesionāla un pievilcīga uzņēmuma mājaslapa, kas ir saistoša gan klientiem, gan pasažieriem. Līdzīgi ir ar komunikāciju sociālajos portālos Facebook un Linkedin, kuros pēdējā gada laikā ir strauji pieaudzis sekotāju skaits.
7. Uzņēmumam "Smartlynx Airlines" ir izstrādāts augsta līmeņa krīzes komunikāciju plāns un uzņēmuma personāls ir apmācīts, lai pēc iespējas operatīvāk atrisinātu jebkāda veida krīzi, kas var ietekmēt uzņēmuma darbību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1361861
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register