Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,49
You save:
1,04 (16%)
Discounted price*:
5,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:534597
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pedagoģiskā personāla raksturojums   
2.  Izglītības iestādes darba plānošanas virzieni   
3.  Izglītības iestādes, pilsētas (novada) un valsts olimpiāžu rezultātu analīze, skolēnu dalības un rezultātu uzskaite   
4.  Pamatjomas “Atbalsts skolēniem” raksturojums   
5.  Karjeras pasākums 9.klasei   
6.  Izglītības iestādes prioritāšu (galveno uzdevumu) mācību gadam raksturojums   
7.  Izglītības iestādes atbalsta personāla (psihologa) raksturojums un adaptācijas procesa programma izglītības iestādē   
8.  Izglītības iestādes pašpārvaldes raksturojums   
9.  Secinājumi   
Extract

Secinājumi
1. Vecumnieku vidusskolas pedagoģisko personālu lielākoties sastāda sievietes (46-60 gadi) ar iegūtu vienu augstāko izglītību.
2. Izglītības iestādes gada darba plāns atbilst attīstības plānā noteiktajām prioritātēm, īpaši tiek strādāts pie projekta Skola 2030 uzdevumiem.
3. Vecumnieku vidusskolas pamatskolas skolēni katru gadu vislabāk sevi pierāda starpnovadu vizuālās mākslas olimpiādē, savukārt vidusskolēni gūst augstus rezultātus zinātniski pētniecisko darbu konferencēs.
4. Izglītības iestāde atbalsta skolēnu intereses un vajadzības, organizējot dažādus pasākumus, sadarbojoties ar dažādām valsts un starptautiskām institūcijām, nodrošinot skolēniem un darbiniekiem pieredzes apmaiņas braucienus, kā arī iesaistot skolas dzīvē vecākus.
5. Izglītības iestādē klases un to audzinātāji aktīvi iesaistās projektā “Latvijas skolas soma”, kā arī vairākos citos projektos, tā paplašinot gan skolēnu, gan audzinātāju redzesloku un zināšanas.
6. Psihologs, sadarbojoties ar mācību iestādi, skolēniem nodrošina atbilstošu adaptācijas programmu, kas palīdz skolēniem iejusties jaunajā mācību vidē.
7. Skolēnu dome būtiski ietekmē skolā esošos procesus un ir lielisks atbalsts skolēniem un skolas darbiniekiem.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Skolvadības aktīvā prakse”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/534597

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register