Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,30 (15%)
Discounted price*:
1,69
Purchase
Add to Wish List
ID number:288610
Evaluation:
Published: 12.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tabulu saraksts    3
2.  Attēlu saraksts    4
3.  Ievads    5
4.  Interneta izveidošanās pasaulē    6
5.  Kas ir sociālo mediju mārketings?    10
6.  Mājas lapas kā pārdošanas instrumenta attīstīšana    11
7.  Izmantotā literatūra    13
Extract

6. Mājas lapas kā pārdošanas instrumenta attīstīšana
”Daudzi lieli uzņēmumi ar miljonos mērāmu apgrozījumu aizvien rāda ļoti vāju sniegumu interneta vidē, kas Jums dod iespēju iekarot brīvu nišu un nodrošināt garantētu, lielu papildus peļņu daudzus gadus uz priekšu.
Tātad biznesa panākumus internetā nosaka spēja iegūt mērķauditorijas plūsmu uz mājas lapu un tās konversiju par klientiem – veicot pirkumu (internetveikals) vai izrādot interese iegādāties preces/pakalpojumus nosūtot e-pastu, veicot zvanu vai sazinoties izmantojot kontaktformu.
Ja Jums nav plūsmas, tad Jums nav biznesa internetā. Iespējams Jūsu sapratne par plūsmas iegūšanu aprobežojas ar –
a) Interneta reklāmas baneri
Liels, mirgojošs baneris kādā no apmeklētākajiem Latvijas portāliem, piemēram, inbox.lv vai delfi.lv. Tas ne tikai ir ļoti dārgi, bet iegūtā plūsma būs īslaicīga (uz reklāmas laiku) un tās kvalitāte – vāja. Lielākā daļa apmeklētāju būs impulsīvi izlēmuši apskatīties piedāvājumus un tikpat impulsīvi viņi arī pametīs Jūsu mājas lapu.
b) Profilu biznesa katalogos
Biznesa profils, piemēram, zv.lv vai 1188.lv. Cīņa par informācijas izvietošanu top 3 vietās maksā tūkstošus. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/288610

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register