Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:727436
 
Evaluation:
Published: 12.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss, darbības virzieni un struktūrvienības    3
2.  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko sakaru vadības organizacija (t.sk. saturs, struktūras, vadītāja darbs un pienākumi)    5
3.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās sadarbības veidi un partneri    6
4.  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko sakaru vadības sociālās un kultūras īpatnības    8
5.  Uzņēmuma starptautiskās finanšu (t.sk. valūtas) un kapitāla veidošanas un izmantošanas procesi un pārvalde    10
6.  Uzņēmuma starptautiskās tirgus/darbības stratēģijas (t.sk. tirdzniecības operācijas, tirgvedība, darījumi un līgumi)    12
7.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās attiecības (t.sk. reģionālās – Baltijas jūras reģionā, ES, Krievija un NVS)    14
  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko attiecību, darbības un vadības organizācijas kopvērtējums    16
Extract

UZŅĒMUMA STARPTAUTISKO EKONOMISKO ATTIECĪBU, DARBĪBAS UN VADĪBAS ORGANIZĀCIJAS KOPVĒRTĒJUMS
SIA „New Rosme” ir uz eksportu vērsts uzņēmums, kurš pamatā darbojas Krievijas tirgus virzienā, taču daļa produkcijas tiek eksportēta arī uz citām pasaules valstīm. Uzņēmumam ir gan starptautiski sakari piegāde jomā, gan izveidojusies starptautiska organizācijas struktūra, tā kā mātes uzņēmums atrodas Zviedrijā, bet meitas uzņēmumi – Igaunijā, Baltkrievijā un Krievijā.
Uzņēmuma struktūra vērtējama pozitīvi, jo kapitāls tiek sadalīts vairākiem uzņēmumiem, un veikala tīkla vadības „Linette” atrašanās tuvāk klientiem kā arī Krievijas mārketinga kompānijas atrašanās tuvāk klientiem atvieglo uzņēmuma darbu un padara to efektīvāku, tā kā komunikācija nav tik ļoti centralizēta, kas bieži kavē vienkāršas uzņēmuma funkcijas. Vadības kontrole ir pietiekošā līmenī un netraucē uzņēmumam operatīvi funkcionēt.
Arī uzņēmuma mārketinga aktivitātes, kas vērstas uz tirgus paplašināšanu un lielāku tirgus daļas iekarošanu vērtējamas pozitīvi, tā kā uzņēmums pamazāk atgūstas no iepriekšējās stagnācijas un meklē jaunus veidus kā ieiet tirgū, piemēram, paplašinot segmentu vai izplatīšanas kanālus. Uzņēmuma izaugsmi pēdējos gados arī parāda finansiālie dati, kas analizēti darbā iepriekš. Tomēr uzņēmumam būtu vēlams koncentrēties ne tikai uz kvantitāti, bet arī kvalitāti, jo aktīvi tiek meklēti jauni partneri un organizētas akcijas, taču mazāk tiek domāts par klientu un vairumtirgotāju-klientu lojalitātes nostiprināšanu un uzmanības saglabāšanu. Ņemot vērā uzņēmuma aptauja, SIA „New Rosme” zīmola atpazīstamība joprojām ir visai vāja un tik lielas konkurences apstākļos, kādi tie ir šobrīd, sevišķi jāstrādā pie mārketinga akcijām, kas nostabilizētu tieši zīmola pozīcijas un atpazīstamību starptautiskā mērogā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1344973
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register