Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:823385
 
Evaluation:
Published: 22.06.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” DARBĪBAS, IEKŠĒJĀS UN ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    6
1.1.  Uzņēmuma darbības veids, juridiskā forma, misija un struktūra    6
1.2.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide    8
2.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” MĀRKETINGA ELEMENTI    12
2.1.  Produkta ārējais izskats un galvenās īpašības    12
2.2.  Cenu veidošanās metodes un cenu izmantošana mārketinga aktivitātēs    13
2.3.  Sadales un pārdošanas kanāli un preces virzība līdz gala patērētājam    14
2.4.  Virzīšanas un komunikācijas metodes    16
3.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” PĀRDOŠANAS PROCESA ORGANIZĒŠANA    17
3.1.  Pārdošanas sistēma, tās novērtējums un organizatoriskā struktūra    17
3.2.  Pārdošanas modelis un tā stipro un vājo pušu raksturojums    19
4.  UZŅĒMUMA „ SIA DIZAINS UN DRUKA” PRODUKTA ANALĪZE    21
4.1.  Produkta mērķauditorija un tās vajadzības    21
4.2.  Pircēja pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    22
4.3.  Produkta stiprās īpašības, pārdošanas sarunu apraksts un analīze    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    28
  PIELIKUMI    30
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Studiju darba izstrādē darba autors ir izvirzījis šādus secinājumus:
1. Uzņēmuma “Dizains un Druka” SVID analīze liecina, ka uzņēmums darbojas veiksmīgi, tam ir labs serviss, laba konkurētspēja, kā arī tas ir augošs, tādejādi tam piemīt daudz stiprās puses un iespējas, protams, arī vājās un draudi, taču tie nav tik spēcīgi.
2. Aptaujas rezultāti liecina, ka “Dizains un Druka” uzņēmumu nedaudz vairāk kā puse (51.6% no respondentu kopējā skaita) to neatpazīst, tas nozīmē, ka šim uzņēmumam ir lielas iespējas attīstīties un iegūt jaunus klientus.
3. Anketēšanas gaitā respondenti norādīja, ka uzņēmuma ‘’Dizains un Druka’’ nosaukums tiem asociējas tieši ar tiem darbības viediem, ar kuriem tas nodarbojās visvairāk.
4. Analizējot uzņēmuma struktūru, autore secināja, ka tā ir viegli saskatāma un uzņēmums nav veidots pārlieku sarežģīts.
5. Uzņēmuma ‘’Dizains un Druka’’ SVID analīze liecina, ka uzņēmumam ir konkrētas un spēcīgas stiprās puses, tādēļ tam ir liels potenciāls kļūt vēl veiksmīgākam.
6. Uzņēmuma viena no panākuma atslēgām ir individuāla pieeja katram klientam.
7. Anketēšanas rezultātā identificēto un potenciālo klientu profils atbilst jau esošajam klientu lokam.
8. Anketēšanas rezultātā aprakstītā mērķauditorija būtiski neatšķiras sniegtā klienta profila.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1392438
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register