Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
7,49
You save:
1,35 (18%)
Discounted price*:
6,14
Purchase
Add to Wish List
ID number:490422
Evaluation:
Published: 04.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 45 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Uzņēmējdarbības vides analīze un tās nozīme uzņēmuma attīstības plānošanā    8
1.1.  Iekšējās vides faktori    8
1.2.  Ārējās vides faktori    14
1.2.1.  Organizācijas tieši ietekmējošā ārējā vide    16
1.2.2.  Organizācijas netieši ietekmējošā ārējā vide    21
1.3.  SVID un PEST analīze    23
2.  SIA „X” vispārējs raksturojums    25
3.  SIA „X” uzņēmējdarbības vides analīze    29
3.1.  SIA „X” iekšējās vides galvenie faktori    29
3.2.  SIA „X” ārējās vides galvenie faktori    36
3.2.1.  Uzņēmuma tieši ietekmējošā ārējā vide    36
3.2.2.  Uzņēmuma netieši ietekmējošā ārējā vide    44
3.3.  SIA „X” PEST analīze    45
3.4.  SIA „X” SVID analīze    46
4.  SIA „X” attīstības iespējas    48
  Secinājumi    51
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    53
  Pielikumi    56
Extract

Secinājumi
SECINĀJUMI, KAS ATSPOGUĻO DARBA REZULTĀTUS:
1. SIA „X” strādā ar modernām, jaudīgām iekārtam un ražo produkciju, kas būtiski atšķiras no produkcijas citās kokzāģētavās – cilindrētu materiālu ražošana.
2. SIA „X” savu produkciju gandrīz visu eksportē, ir savi partneri, un arī pārdod ar Latvijas firmu starpniecību.
3. Salīdzinot 2005.g. un 2011.g. uzņēmuma apgrozījums divkāršojās, jo palielinājies ražošanas apjoms, kas ir atkarīgs no klienta pieprasījuma.
4. SIA „X” galvenais mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības. Uzņēmuma produkts ir kvalitatīvs, atbilst patērētāja vajadzībām (dārza sētiņas, šūpoles), produkta izmēra dažādība, skaists dizains. Prece var pasūtīt elektroniski. Samaksa par produktu var būt ne uzreiz.
5. SIA „X” motivē savus darbiniekus materiāli, jo vairāk darbinieks saražo produkcijas, jo lielāka būs darba alga, tas stimulē darbiniekus efektīvāk strādāt.
6. Pēc peļņas rādītājiem SIA „X” 2011.g. Alūksnes novadā ieņem 4.vietu starp kokapstrādes uzņēmumiem. Pirmās trīs vietas ir SIA „Ozoli AZ”, SIA „Silvis” un ZS „Klajalkšņi”.
7. SIA „X” lai iegūt plānoto peļņu, neatpaliktu no citiem kokapstrādes uzņēmumiem vai tālāk attīstītos, veic pārmaiņas iekšējā vide. Atkarība no ārējās vides izmaiņas. No ražošanas izmaksas ir atkarīga uzņēmuma SIA „X” gatavas produkcijas cena. No klienta pieprasījuma ir atkarīgs darbinieka skaits uzņēmumā.
8. SIA „X” var iekārot jaunu tirgu, jo paralēli kokapstrādei, saka nodarboties ar biohumosa ražošanu, kas Latvijā strauji attīstās.
9. SIA „X” ir iespējas ieviest jaunu produktu – dēļu ražošana, jo ir pietiekami daudz meža resursu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,42 €
Work pack Nr. 1345318
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma SIA "X" iekšējās un ārējās vides analīze un attīstības iespējas”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/490422

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register