Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:864180
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vispārēja informācija par v\a “Latvijas Hidrometeoroloģijas aģentūra”    4
1.1.  Iestādes tiesiskā forma un darbības vieta    4
1.2.  Aģentūras funkcijas    4
1.3.  Īsa vēsture    6
1.4.  Iestādes misija un mērķi    6
1.5.  Svarīgākie iestādes darbu raksturojošie rādītāji    7
1.6.  Iestādes vadība    7
1.7.  Meteoroliģiskie, hidroloģiskie un vides kvalitātes novērojumi    9
1.8.  Aģentūras darbība    15
1.9.  Dalība starptautiskajās organizācijās    16
1.10.  Sabiedrības aptaujas rezultāti    17
2.  Uzskaites darba organizācija    19
2.1.  Finanšu nodaļa    19
2.2.  Uzskaites darba organizācijas dokumenti    19
2.3.  Darba samaksa    20
2.4.  Naudas līdzekļu uzskaites kārtība    20
2.5.  Avansa norēķini    21
2.6.  Norēķini ar pircējiem par sniegtajiem paklpojumiem    21
2.7.  Norēķini ar piegādātājiem    21
2.8.  Materiālo vērtību saņemšana un pārvietošana    21
2.9.  Finansiālās darbības pārskati    22
2.10.  Grāmatvedības pirmsdokumentu apgrozības shēma    22
3.  Pirmsdokumentu un reģistru glabāšanas kārtība    26
4.  Pielietotās grāmatvedības formas apraksts    27
4.1.  Grāmatvedības formu apraksts    27
4.2.  Komleksā grāmatvedības uzskaites sistēma ASGL 1. 1.    27
5.  Ieņēmumi    29
5.1.  Pamatdarbības ieņēmumu veidi    29
5.2.  Budžeta iestāžu darbības nodrošināšanai- valsts dotācijas piešķiršana    29
5.2.1.  Budžeta iestāžu dotāciju piešķiršanas kārtība    29
5.2.2.  Finanšu plānošanas un kontroles būtību raksturojošs piemērs    30
5.3.  Pirmsdokumenti, to noformēšana un reģistri    32
5.4.  Ieņēmumu uzskaites kārtība, reģistri    32
5.5.  Klienti    33
5.6.  Publisko pakalpojumu izcenojumi    35
6.  Izdevumu uzskaites kārtība un reģistri    47
6.1.  Izdevumu uzskaite    47
6.2.  Izdevumu uzskaitē pielietotie dokumenti, reģistri    47
6.2.1.  Kases operāciju uzskaite    47
6.2.2.  LHMA kase    48
6.3.  LHMA pamatdarbības galvenie izdevumu veidi    50
6.3.1.  Izdevumu klasifikācija    51
6.3.2.  Finansēšanas plāna analīze    51
7.  Pašizmaksas kalkulācija    62
7.1.  Pašiamaksas kalkulācijas būtība    62
7.2.  Kalkulācijas izpildes kārtība un pielietotie paņēmieni    62
7.3.  Mārketinga nodaļa    62
7.4.  Pielietotais pašizmaksas paņēmiens- procesa pašizmaksas kalkulācija    63
7.5.  Krājumu novērtēšana    64
7.5.1.  Krājumu definīcija    64
7.5.2.  Krājumu iegāde    65
7.5.3.  Krājumu iegāde    65
7.5.4.  Krājumu norakstīšana    65
7.5.5.  Krājumu konti    66
7.5.6.  Krājumu inventerizācija    66
8.  Gada pārskats un finansiālās darbības analīze    75
8.1.  Pārskatu mērķis    75
8.2.  Atbildība par pārskatu sastādīšanu un apstiprināšanu    76
8.3.  Pārskatu sagatavošanas principi    76
8.3.1.  Uzkrāšanas princips    76
8.3.2.  Skaidrs un patiess priekšstats    76
8.3.3.  Atlikumu apkopošana    76
8.3.4.  Salīdzinošie atlikumi un izmaiņas klasifikācijā    77
8.3.5.  Pārskatu būtība un noformējums    77
8.4.  Pārskatu kvalitatīvais raksturs    78
8.5.  Darbības pirms pārskatu sastādīšanas    78
8.6.  Valsts kasei iesniedzamais pārskati    79
8.6.1.  Iesniegšanas kārtība    79
8.6.2.  Gada pārskata sastāvdaļas    79
8.6.3.  Gada pārskata veidlapas    79
8.6.4.  Pusgada un deviņu mēnešu pārskatu veidlapas    150
8.7.  Uzņēmuma ienākuma nodoklis    151
8.7.1.  Nodokļu maksātāji    151
8.7.2.  Ar nodokli apliekamais objekts    152
8.7.3.  Nodokļa likme    152
8.7.4.  Taksācijas periods    152
8.7.5.  Apliekamā ienākuma noteikšana    152
8.7.6.  Apliekamā ienākuma koriģēšana    153
8.7.7.  Nodokļa maksāšana    154
9.  Nodokļi    160
9.1.  Maksājamie nodokļi    160
9.2.  Pievienotās vērtības nodokli    160
9.2.1.  Nodokļa aprēķināšanas kārtība    160
9.2.2.  PVN periods    164
9.2.3.  Priekšnodokļa atskaitīšana un budžetā maksājamā nodokļa aprēķināšana    164
9.2.4.  Nodokļa maksāšanas kārtība    166
9.3.  Iedzīvotāju ienākuma nodoklis    166
9.3.1.  Iedzīvotāju ienākuma nodokļa objekts    166
9.3.2.  Nodokļa maksātāji    166
9.3.3.  Nodokļa likme    168
9.3.4.  Atbrīvojumi    168
9.3.5.  Atvieglojumi    169
9.3.6.  Attaisnojošie izdevumi    169
9.3.7.  Taksācijas periods    170
9.3.8.  Ienākuma nodokļa aprēķins un iemaksāšanas kārtība    170
9.4.  Sociālais nodoklis    179
9.4.1.  Ziņas par darba ņēmējiem    179
9.4.2.  Darba devēja ziņojums    179
9.4.3.  Sociālā nodokļa likme    180
9.4.4.  Taksācijas periods un veidlapas izsniegšanas termiņš, maksāšanas termiņi    180
  Izmantotā literatūra   
Extract

Valsts aģentūra “Latvijas Hidrometeoroloģijas aģentūra” (turpmāk — LHMA) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas izveidota, lai īstenotu valsts politiku meteoroloģijas, klimatoloģijas, hidroloģijas, gaisa kvalitātes un pārrobežu gaisa piesārņojuma ietekmes jomā. Aģentūra savas funkcijas veic atbilstoši pārvaldes līgumam, kuru ar aģentūras direktoru slēdz Vides ministrs. (Skatīt Pielikumu Nr. 3- “LHMA nolikums”)Latvijas Hidrometeoroloģijas aģentūra ( LHMA) ir organizācija, kuras uzdevums ir nodrošināt ar adekvātu informāciju tās darbības sfērās, kas ir tieši atkarīgas no laika un klimatiskajiem apstākļiem, kā arī no apkārtējās vides kvalitātes. Tās ir aviācija, enerģētika, kuģniecība, transports, zemkopība u.c. LHMA izveidota saskaņā ar Publisko aģentūru likuma 8. panta 1. daļu, reorganizējot Valsts Hidrometeoroloģijas pārvaldi. ( Skatīt Pielikumā Nr. 4 – “Publisko aģentūru likumu”).LHMA budžeta valsts dotācija no vispārējiem ieņēmumiem ir Ls 661 326. Darba algas fonds noteikts Ls 480 462 apjomā un sociālais nodoklis attiecīgi sastāda Ls 125 353.
Lai nodrošinātu aģentūras nolikumā noteikto funkciju izpildi līdzšinējā kvalitātē, ar esošo tehnisko aprīkojumu, darba samaksas fondu un nodrošinot vidējo darbinieku algu Ls 114,- mēnesī, papildus jānopelna Ls 295 000, sniedzot maksas pakalpojumus un veicot līgumdarbus.
Kuras no funkcijām jānodrošina no valsts dotācijas un kuras jāsedz ar ieņēmumiem no maksas pakalpojumiem, līdz šim ne ar vienu normatīvo aktu nebija noteikts. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,77 €
Work pack Nr. 1113967
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register