Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:241581
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.08.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pirmsskolas izglītības iestādes vispārējs raksturojums    5
2.  Izglītības iestādes misija, vīzija un galvenie mērķi    9
3.  Normatīvie akti, kas saistoši iestādes darbībai, to raksturojums    10
3.1.  Pirmsskolas izglītību reglamentējošie normatīvie akti    11
4.  Iestādes attīstības plāns, tā īstenošanas gaita    12
5.  Organizācijas struktūra, organizatoriskā un informācijas apmaiņas struktūra    21
6.  Izglītības iestādes vadītāja vadības metodes un funkcijas    22
6.1.  Vadītāja darbs ar personālu    23
7.  Secinājumi    25
8.  Izmantotā literatūra    26
Extract

Ievads
Ir vairāki faktori, kas nosaka, kāpēc un cik lielā mērā izglītības iestādē strādājošs pedagogs ir apmierināts ar savu darbu. To nosaka dažādi faktori, piemēram, viens no faktoriem ir cilvēka motivācija. Cik lielā mērā pedagogs ir apmierināts ar savu darba vietu un notiekošajiem procesiem, ir atkarīgs no tā, cik un kādā veidā viņš tiek motivēts, tātad no pedagogu motivācijas. Kāpēc tika izvēlēta prakses vieta Ozolnieku novada Pirmsskolas izglītības iestādē „Zīlīte”? Izglītības iestādē tika nostrādāti gandrīz divi pilni gadi, kas savukārt ir pavadīti emocionāli pozitīvā vidē. Kā pedagogam ir ļoti svarīgi vairāk uzzināt par izglītības iestādes iekšieni.
Darba pieredze kā pirmsskolas izglītības skolotājai nav tik liela, taču ir skaidri mērķi, ko vēlos panākt un kāda ir mana loma izglītības iestādē. Apmierinātība ar darbu nav izskaidrojuma tikai naudas izteiksmē, kā zināms pedagogiem šis ir sāpīgs jautājums, tomēr ir lietas, kas būtiski apslāpē šo materiālo vērtību. Pirmsskolas izglītības iestāde „Zīlīte” ir tā vieta, kur iespējams pilnveidoties, izjust sevi radošā darbībā, veicināt interesi par darba procesu un saņemt atbalstu no vadības puses.
Mūsdienās pedagogiem tiek izvirzītas arvien lielākas prasības – gan augsta līmeņa profesionālās, gan cilvēciskās īpašības. Respektīvi, lai izpildītu šādas prasības, ir nepieciešams ieguldīt daudz pūļu – gan psiholoģisko, gan arī fizisko. Lielākā loma izglītības iestādē tiek piešķirta vadītājam, kurš vienmēr uzņemas iniciatīvu un ir atbildīgs par saviem darbiniekiem.
Nevar noliegt to, ka galvenais virzītājspēks jebkurā uzņēmumā, iestādē ir personāls. Tāpēc tieši personālam tiek mācītas tādas vērtības, kā pārliecība, uzticība, attiecību svarīguma apzināšana. Iestādē, kurā tiek veikti ikdienas pienākumi, dominē komandas darbs, kuru vērtība ir solidaritāte un atbalsts.
Prakses mērķis un uzdevums.
Prakses mērķis ir nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas un attīstīt profesionālo kompetenci organizācijas vadībā, pilnveidojot studējošā pētniecisko un vadības kompetenci – identificējot un izpētot konkrētu vadīšanas procesa problēmu iestādē vai uzņēmumā un izvirzot tās risināšanas iespējas.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1333637
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register