Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,58 (13%)
Discounted price*:
3,91
Purchase
Add to Wish List
ID number:399905
Evaluation:
Published: 20.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2014.g. - 2014.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  X internātpamatskolas vispārējs raksturojums    5
  X internātpamatskolas personāla raksturojums    8
  Personāla daļas funkcijas    10
  Administrācijas un grāmatvedības funkcijas    12
  Personāla plānošanas principi, atlases veidi un metodes    13
  Kompetenču modeļi    14
  Personāla amata apraksti, atbilstība realitātei    17
  Karjeras plānošanas un apmācību sistēma    18
  Darba novērtēšanas metodes un darbinieka veikuma izvērtēšana    20
  Secinājumi    21
  Prakses pašnovērtējums    22
  Divu prakses organizāciju salīdzinājums    23
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Secinājumi
1. Izglītības iestādes vadītājs atbild par izglītības iestādes darbību un tās rezultātiem, izglītības iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu, kā arī par intelektuālo, finanšu un materiālo līdzekļu racionālu izmantošanu.
2. Izglītības iestādes vadītājam un darbiniekiem ir tiešs raksturs, katrs darbinieks skaidri redz savu darba ieguldījumu, un tas veicina iniciatīvu un radošu pieeju darbam.
3. Izglītības iestādei ir skaidri, konkrēti veidota struktūra, kurā ir norādītas pakļautības un kurā būtiska nozīme ir komunikācijai.
4. Personāldaļas funkcijas veic izglītības iestādes vadītājs un lietvede, administrācijas un grāmatvedības funkcijas veic attiecīgi nozīmētās personas.
5. Personāla atlase notiek izmantojot ārējās atlases veidu, izmantojot Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta mājas lapu www.e-skola.lv
6. Izglītības iestādē katram darbiniekam ir izstrādāti amatu aprakstu, kuros ir norādītas nepieciešamās kompetences pilnvērtīgai amatu veikšanai. Tā ir neatņemama darba līguma sastāvdaļa.
7. Kompetenču modeļus nosaka MK noteikumi Nr. 662 un Profesionālās izglītības likums.
8. Amatu aprakti tiek papildināti regulāri, sistemātiski pēc darbinieku novērtēšanas un veikuma izvērtēšanas, kā arī mainoties prasībām.
9. Darbinieku novērtēšana ir regulāra, sistemātiska, pamatojoties uz izstrādātiem novērtēšanas noteikumiem un metodēm vienu reizi gadā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,25 €
Work pack Nr. 1356874
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Dažādu organizāciju personāldaļu darba novērošanas un salīdzināšanas prakse”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/399905

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register