Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:333848
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.03.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par uzņēmumu    4
2.  Tehnoloģiskie procesi    5
2.1.  Izejvielu sagādes organizācija    5
2.2.  Izejvielu pirmapstrāde    6
2.3.  Ēdienu gatavošana    8
2.4.  Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude    10
2.5.  Gatavās produkcijas realizācija    11
2.6.  Apkalpošanas organizācija    12
2.7.  Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā    13
3.  Tehnoloģiskās iekārtas    14
3.1.  Speciālās tehnoloģiskās iekārtas    14
3.2.  Ražošanas telpu plāns ar iekārtu izvietojumu    15
3.3.  Mehanizācijas un automatizācijas līmeņa raksturojums uzņēmumā    15
4.  Patstāvīgais uzdevums    16
5.  Secinājumi    17
6.  Izmantotā literatūra    18
Extract

5. Secinājumi
Kā jau atskaites sākumā minēju, papildus apgūtajai teorijai nostrādāju praksi viesnīcā “Grand Palace Hotel”, lai savas zināšanas nostiprinātu praktiski. Šajā laikā man bija lieliska iespēja vērot uzņēmuma darbību klātienē, līdz ar to arī gūt skaidru priekšstatu par viesnīcas un restorānu darbību. Veicot pavāra palīga pienākumus, varēju izdarīt savus secinājumus par darba grafiku, pienākumu pildīšanu un par to, ko vajadzētu mainīt.
Atskatoties uz nostrādāto prakses laiku un to izvērtējot, secinu, ka šajā laika periodā esmu daudz redzējusi, uzzinājusi un iemācījusies. Protams, par to visu radās arī savs viedoklis. Analizējot uzņēmuma darbību, darba organizāciju un darbinieku savstarpējās attiecības, pirmajā mirklī atstātais iespaids ir labs, taču prakses laikā novēroju, ka ir tomēr dažas nepilnības, piemēram, sadarbība starp viesmīļiem un pavāriem nav augstā līmenī – bieži rodas pārpratumi par veiktajiem pasūtījumiem, dažādi starpgadījumi un tad ir neizbēgami konflikti. Pārsteidza arī tas, cik vāji organizēta sadarbība reizēm mēdz būt starp zāles menedžeri un šefpavāru vai pavāriem, piemēram, par banketa pasūtījumu reizēm gadās uzzināt tikai iepriekšējā vakarā, līdz ar to rodas problēmas ar banketa ēdienkartes izveidi un produktu sagādi. Runājot par virtuvi un darba procesu tajā, patīkamu iespaidu atstāja ne tikai tas, ka uzņēmuma ražošanas ir lielas, plašas, bet arī tas, ka tās aprīkotas ar modernām iekārtām, kvalitatīviem darba instrumentiem, kas ir ļoti svarīgi, lai darbu spētu veikt ātri un kvalitatīvi, taču kā negatīvu iezīmi varu minēt ražošanas telpas neprecīzo iekārtojumu, kā rezultātā rodas plūsmu krustošanās (skat. pielikumā 3.shēmu), respektīvi, pa vienu izeju tiek iznesta gatavā produkcija, tīrie trauki, atkritumi, un ienesti netīrie trauki no restorāna zāles. Ja teorijas apgūšanas laikā guvu informāciju, ka zāles un virtuves trauki jāmazgā atsevišķi, respektīvi, atsevišķas trauku mazgātuves un ražošanas vannas (izlietnes), tad šeit varēja novērot gluži pretēju situāciju – kopā tika mazgāti gan virtuves trauki, gan zāles trauki, gan arī tara.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register