Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:478281
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Darbības funkcijas un stratēģija    4
1.3.  Hotel de Rome organizatoriskā struktūra un vadība    5
1.4.  Hotel de Rome konkurence    7
1.5.  Viesnīcas viesi    8
1.6.  Viesnīcas personāls, tā darba organizācija    9
2.  VIESNĪCAS PRODUKTI, PAKALPOJUMI UN TO KVALITĀTE    11
2.1.  Viesnīcas pamatpakalpojuma raksturojums    11
2.2.  Viesnīcas papildus pakalpojumu raksturojums    12
3.  MĀRKETINGA DARBĪBA VIESNĪCĀ HOTEL DE ROME    16
3.1.  Mārketings un reklāmdarbība    17
3.2.  Sadarbības partneri    17
3.3.  Darbs ar klientiem    19
4.  FINANŠU RĀDĪTĀJI UN TO ANALĪZE    20
  SECINĀJUMI. PRIEKŠLIKUMI    23
  PIELIKUMI    24
Extract

Trešā kursa mācību praksi man bija iespēja veikt viesnīcā Hotel de Rome (sk. 1. att.), kā pārdošanas asistentam, kas man deva lielisku iespēju gada laikā iegūtās teorētiskās zināšanas nostiprināt praksē.

1.att. Viesnīca ”Hotel de Rome”
Viesnīca „Hotel de Rome” ir 5 zvaigžņu biznesa klases viesnīca, kas atrodas pašā Rīgas centrā, vietā, kur vēsturiskā Vecpilsēta saplūst ar jauno pilsētas daļu (sk. 2. att.). Dažu minūšu attālumā ir ievērojamākie arhitektūras pieminekļi, vēstniecības, bankas, iepirkšanās un atpūtas centri, Latvijas Nacionālā opera un arī citas kultūrvēsturiskās vietas. Tikai pāris minūšu brauciena attālumā atrodas lidosta ”Rīga”, pavisam netālu atrodas Rīgas autoosta un dzelzceļa stacija.
Lai sasniegtu prakses mērķus un izpildītu uzdevumus tika izmantota citu darbinieku un uzņēmuma direktora sniegtā informācija, kā arī novērota apkārtējā vide, pašam veicot praktisku darbu uzņēmumā.
Varu teikt, ka man bija liels prieks un gandarījums praktizēties tieši šajā uzņēmumā, kurā bija daudz ko mācīties un apgūt, kā arī pierādīt sev, ka varu tikt galā ar nopietnām problēmām, sniegt savus risinājumus situācijām, izkopt iemaņas datu analīzē un apstrādē, uzņēmuma mārketinga darbības plānošanā. Ar prakses laikā iegūto pieredzi, darbojoties kā pārdošanas konsultantam esmu apmierināts. Jūtos daudz profesionālāks darbam viesmīlības industrijā, kā arī jūtos konkurētspējīgāks piedāvājot sevi darba tirgū.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register