Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:680540
 
Evaluation:
Published: 28.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  1.Uzņēmuma darbibas iekšējās un ārējās vides teorētiskais pamatojums    5
  2.viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” raksturojums un iekšējās vides analīze    9
  3.viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” ārējā vide    16
  4.viensīcas „Maritim Park Hotel Rīga” SVID analīze un attīstības iespējas    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantoto avotu un literatūras raraksts    24
  Pielikums    26
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Viesnīca „Maritim Park Hotel Rīga” ir 4 zvaigžņu viesnīca, kura ir Latvijas Viesnīcu un Restorānu asociācija locekle.
2. Neskatoties uz viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” mīnusiem, tas ir stabils uzņēmums, kurš noteikti turpinās savu darbību arī turpmākos gadus, taču tā ir vienīgā starptautiskās viesnīcu ķēdes Maritim viesnīca Rīgā.
3. Viesnīcai „Maritim Park Hotel Rīga” ir slikta atrašanās vieta, kuras dēļ, tā zaudē klientus, kuri vēlas uzreiz dzīvot Vecrīgā.
4. Viesnīcai ir vāja reklāma, lai arī visa pieejamā informācija ir interneta vietnē „booking.com”, viesnīca spētu iegūt vairāk klientu, ja tā tiktu reklamēta spēcīgāk.
5. Viesnīcas „Maritim Park Hotel” inventārs ir nolietojies un novecojis. Dažviet ir redzami vairāki bojājumi, tehnika kā rati nestrādā tai paredzētajiem mērķiem, jo tiem ir bojāti riteņi.
6. Lasot atsauksmes, tika secināts, ka pret viesiem neizturas pietiekami laipni. Bieži vien viesi ir neapmierināti ar apkalpojošo personālu, kurš šķiet drūms un nemotivēts.
7. Viesnīcai „Maritim Park Hotel Rīga” ir zems noslogojums ziemas mēnešos, bet augsts noslogojums tikai vasaras mēnešos.
8. Viesnīcai ir vienas no Latvijā lielākajām konferenču zālēm, kuras tiek nepārtraukti noslogotas ar banketiem, konferencēm, izstādēm.
9. Lielākais viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” ieņēmumu avots ir tieši restorāns, kas sastāda 49% no visiem viesnīcas ieņēmumiem – 1.7 milj.

Priekšlikumi:
1. Izveidojot jaunas frančizes, Rīga spētu iegūt jaunus tūristus, īpaši no Vācijas. Tās sliktā atrašanās vieta pat netraucētu.
2. Ieviešot jaunus pakalpojumus, kā apmaksātu transportu uz Vecrīgu, viesnīca spētu sev nodrošināt patstāvīgus klientus.
3. Izveidojot vairākus un kvalitatīvākus reklāmas bukletus, tos izvietot TIC uzņēmumus, kur ieceļojošie tūristi apgrozās visai bieži. Slēdzot sadarbību ar „AirBaltic”, uzņēmums spētu reklāmas izvietot arī lidmašīnās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1337805
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register