Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,37 (15%)
Discounted price*:
2,12
Purchase
Add to Wish List
ID number:727546
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pēc Globālās Mobilā Mārketinga Asociācijas datiem, ik mēnesi pasaulē tiek izsūtītas vairāk kā 350 miljardu teksta īsziņu jeb SMS, un, atsaucoties uz Yankee Group, viņi ziņo, ka vairāk nekā 15% no šīm īsziņām ir klasificējamas kā komerciāla rakstura jeb mārketinga īsziņas.

Atsaucība uz mobilā mārketinga kampaņām ir daudz lielāka, salīdzinot ar tiešā pasta kampaņām, pie tam izmaksas uz informācijas vienību ir mazākas. SMS strauji kļūst par efektīvu reklāmas kanālu.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Apģērbu veikala "Sasch" mobilā mārketinga stratēģijas realizācija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/727546

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register