Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,42 (14%)
Discounted price*:
2,57
Purchase
Add to Wish List
ID number:703302
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Konkurējošo firmu realizētie mārketinga pasākumi
BMW markas piesaiste caur kino. Iespējams, BMW vislabākā asociācija ar filmām ir saistībā ar tā apvērsumu zīmola un produkta novietojumā, lai veicinātu tā atpazīstamību.
On-line mārketinga stratēģija. BMW ir arī sava on-line stratēģija, uzņemot digitālās filmas, kur galvenie varoņi ir BMW markas automobīļi. Aktieri šajās filmās saskaras ar dažādām bīstamām situācijām, sēžot, protams, pie BMW stūres. Pēdējā īsfilmu sērija „The Hire” uzdevums bija veidot zīmola attieksmi, kas perfekti iemieso BMW garu.
Pasākumu sponsorēšana. BMW filozofijas pamatā ir aktīva, radoša un moderna komunikācija ar klientiem, rūpējoties par klientu brīvā laika pavadīšanas iespējām.
Speciālie piedāvājumi. Katru mēnesi tiek piedāvātas jaunas akcijas, kuras iekļauj cenu atlaides, īpašus līzinga piedāvājumus, reģistrāciju CSSD, papildus riepu komplektus, pretaizdzīšanas sistēmu iebūvi u.c. piedāvājumi.
Izstādes un auto šovi. BMW piedalās dažādās izstādēs un auto šovos visā pasaulē, tādā veidā popularizējot savu preci un informējot par jaunumiem.
Autosports. BMW markas automašīnas piedalās arī dažādās sacīkstēs, kas savā veidā arī ir mārketinga pasākums.
Reklāma. BMW savu produkciju virza ar reklāmas palīdzību gan televīzijā, internetā, gan radio, gan vidē, gan presē un arī reklāmas bukletos. Savās reklāmās BMW izmanto arī slavenības kā piesaistes objektus.
Konkurējošā priekšrocība – vācu kvalitāte.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/703302

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register