Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,52 (15%)
Discounted price*:
2,97
Purchase
Add to Wish List
ID number:404823
Author:
Evaluation:
Published: 27.08.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2017.g. - 2018.g.
Extract

Pirmā iespēja ir vainot individuālo bilingvismu. Joprojām populārs ir uzskats, ka bilingvisms apgrūtina kognitīvos procesus (līdzība ar diviem dzinējiem, kas darbojas ar nepilniem apgriezieniem!). Šāds priekšstats ir maldīgs. Ja abas valodas ir labi attīstītas, bilingviem drīzāk ir kognitīvas priekš¬rocības. Tikai tad, kad bērns abas valodas prot vāji, nesekmībā varētu vainot biling¬vismu. Pat tad tomēr vaina būtu jāmeklē nevis bērnā, kas atrodas cietēja lomā, bet gan sociālajos apstākļos, kuros bērnam nav bijis iespēju pilnībā apgūt valodas.
Otrā iespēja ir skaidrot nesekmību ar nepietiekamo majoritātes (vairākums) valodas vidi.
Nepietiekama saskare ar valodu bieži tiek minēta kā iemesls noteiktu mino¬ritāšu (mazākumtautības) bērnu nesekmībai. Tomēr pārāk ātra pāreja uz majoritātes valodu nodara vairāk ļaunuma nekā labuma. Šādi netiek novērtēta bērna ģimenes valodas prasme un dažreiz pat tiek noliegta bērna identitāte .Nesekmību var mēģināt novērst, piedāvājot tādas bilingvālās izglītības pro¬grammas, kurās arī bērna dzimtā valoda tiek izmantota par mācību līdzekli (piem., divvalodu vai minoritātes valodas saglabāšanas bilingvālās izglītības programmas). Ja bērns mācību procesā var izmantot savu dzimto valodu, sekmes parasti uzlabo¬jas un bērns labāk apgūst arī majoritātes valodu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,59 €
Work pack Nr. 1367226
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Bilingvālās izglītības mīnusi vecāku skatījumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/404823

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register