Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:426728
 
Evaluation:
Published: 16.05.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Elektroniskie mediji ar sava ziņu pasniegšanas veida palīdzību nosaka jautājumus, par kuriem sabiedrība domā un sarunājas. No informācijas daudzuma ziņās un tās pozīcijas lasītāji ne tikai iegūst jaunas zināšanas par tematu, bet arī zināšanas par to, cik liela uzmanība tam pievērsta.

Ne visiem cilvēku viedokļiem pamatā ir racionalitāte un sabiedriskā diskusija. Cilvēki var nebūt spējīgi izveidot saturīgu viedokli, jo viņiem var nebūt izglītības, fona zināšanu vai garīgo resursu, viņiem var nebūt pieeja informācijai, kur ir nepieciešama informēta viedokļa veidošanai.

Cilvēku piederības sajūtu pie noteiktu mediju auditorijas nosaka nevis mediju lietojums, bet identificēšanās ar biežāk izmantojamiem un saturiski tuvākajiem medijiem (dominē internets un TV kā ritualizēti lietots medijs)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register