Regulāru pārrunu nepieciešamība
Pārrunas nepieciešamas, lai izrunātu svarīgas darba ikdienas un nākotnes lietas ar vienu vai vairākiem darbiniekiem kopā sapulcē
Pārrunās apspriež darbinieku sasāpējušos jautājumus, izrunā jaunumu ieviešanu darbā;
Apspriež darbinieku pilnveidošanās iespējas un nākotnes perspektīvas;
Pievēršas personīgajām un kolektīvajām darbinieku savstarpējām attiecībām, lai veicinātu labvēlīgu darba vidi.
Darbinieku informēšana
Augsts darbinieku informētības līmenis nodrošina to, ka katrs darbinieks zina, kurp virzās uzņēmums, kādi ir kopējie mērķi un kā tie ir sasniedzami;
Darbinieki jāinformē par uzņēmuma plāniem tuvākajai un tālākajai nākotnei savlaicīgi, neatliekot uz pēdējo brīdi;
Vēlams informēt mutiski, kad piedalās pēc iespējas lielāks darbinieku skaits, lai izvairītos no baumu un nepareizas informācijas nodošanas iespējām.
…