Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,45 (13%)
Discounted price*:
3,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:945223
Evaluation:
Published: 29.12.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

neizlēmīgs klients
Viņš nevar izdarīt izvēli, baidās pieņemt lēmumu, šaubās, velk laiku, domā un beigu beigās ar tekstu „es varbūt atnākšu rīt” tā arī aiziet, neko nenopircis. Ņemu iniciatīvu savās rokās – un pieņemu lēmumu klienta vietā. Saku: „Lūk, mēs varētu darīt tā…” Un neizlēmīgais pircējs būs laimīgs.

klients „tusētājs”
Šādi klienti iet uz veikalu papļāpāt, atpūsties, viņiem patīk akcijas, dažādi jaunumi un pasākumi. Šādiem apmeklētājiem – vienmēr izsūtītu informāciju par jauniem produktiem vai pakalpojumiem, par norisēm mūsu veikalā, par precēm, kas varētu būt noderīgas tieši viņiem. Šie ļaudis apber ar pateicības vārdiem un noteikti arī kaut ko iegādāsies.

Es
Esmu melanholiskā temperamenta tips.
Introverta- noslēgta, distancēta attiecībās ar cilvēkiem. Dodu priekšroku šauram paziņu lokam, attiecības vairāk attīstās dziļumā nekā plašumā. Dodu priekšroku darbam ar lietām, nevis ar cilvēkiem, savas emocijas parasti atklāti neizrādu.
Emocionāli nenoturīga - nelīdzsvarota, viegli satraucama, emocijas spēcīgi ietekmē manu uzvedību.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Klientu tipi”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/945223

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register