Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:923147
 
Evaluation:
Published: 10.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract


1.Tradicionālā mārketinga definīcijas to kopīgais un atšķirīgais
Mārketings-uzņēmuma vadības process,kas nosaka un prognozē klientu prasības un apmierina tās nodrošināt uzņēmuma vai organizācijas peļņu (Apvienotās Karalistes sertificētais mārket.institūts)
Mārketings-process,kas ietver sevī preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi,cenu noteikšanu,plānošanu,veicināšanu un preču sadali,lai,ievērojot klientu vēlmes,sasniegtu uzņēmuma mērķus (Amerikas mārket.asociācija)
Mārketings-uzņēmuma darbības filosofija,kas virzīta uz klientu vēlmju un vajadzību apmierināšanu,nodrošināt panākumus uzņēmumam (Filips Kotlers)
Kopīgās iezīmes:
Klientu vajadzību un velmju apmierināšana;
Uzņēmuma mērķu sasniegšana – gūt peļņu
Atšķirīgās iezīmes:


2.Starptautiskais tūrisms un ekonomiskās izmaiņas 21.gs
Starptautiskais tūrisms -ne algots darbs, ne mainīta dzīvesvieta
21.gs potenciālās nozares:
Informātika un komunikācija
Finanšu pakalpojumi
Mēdiju izaugsme
Mazumtirdzniecība
Izglītība
Aviotransports un ar to saistītais
Radošās industrijas(mūzikas,filmas,teātri)
Māksla un kultūra
Brīvā laika,rekreatīvais,sports..
Ceļojumu tūrisms un viss kas ar to saistīts(atrakciju parki,izstādes,viesmīlības iestādes)

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register